Jeg skal få tilsendt en ny krigsbue fra http://www.diyarchery.com/. Frakta er til å bli svimeslått av, £116 som tilsvarer ca 1392 kroner.
Er det noen andre som vil bli med på en bestilling så kan vi splitte frakta.
Gi i så fall beskjed innen noen få dager.
Har du lyst på (krigs)bue fra England?
Moderator: GreenMan
Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Har du lyst på (krigs)bue fra England?
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Jeg kjenner en i England som nå og da drar på norgesbesøk. Han skal til Oslo i november, på juleøl-testing....
Kjører bil, og har da plass til mange forskjellige ting. Dersom noen skal kjøpe bueprodukter, og dette kan hentes på strekningen Wales-London, er jeg ganske sikker på at han tar dette med seg, om jeg spør.
Så om noen skal ha buemateriell, kan jeg høre med ham om han kunne tenke seg å hjelpe med transport. Det gjør han helt sikkert, dersom alt er betalt på forhånd, og som sagt er innen rekkevidde for hans reiserute, og ikke minst er lovlige produkter å ta med inn i Norge.
Vi snakker her om et par buer ol, ikke 32 bueemner eksempelvis...
Til orientering.
Kjører bil, og har da plass til mange forskjellige ting. Dersom noen skal kjøpe bueprodukter, og dette kan hentes på strekningen Wales-London, er jeg ganske sikker på at han tar dette med seg, om jeg spør.
Så om noen skal ha buemateriell, kan jeg høre med ham om han kunne tenke seg å hjelpe med transport. Det gjør han helt sikkert, dersom alt er betalt på forhånd, og som sagt er innen rekkevidde for hans reiserute, og ikke minst er lovlige produkter å ta med inn i Norge.
Vi snakker her om et par buer ol, ikke 32 bueemner eksempelvis...

Til orientering.
Stein Dale