Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Om du ombestemmer deg, så har jeg noen trebuer til overs. Skulle du tilfeldigvis holde til i sør eller vest, så burde det være muligheter for å teste noen.
Da tipper jeg du har vært med i Bergen Bueskyttere, i Langeskogen ved Bueskyttermyren? Skal vel ikke se helt bort ifra at vi har hilst før da i så fall
Iallefall, det er skyting der på mandager og onsdager kl 18.00 - 20.00. Neste onsdag skal jeg ganske sikkert opp der, så da kan jeg jo ta med noen ekstra buer. Så kan du vurdere saken.
Og Ivar lager pene buer og gode buer. Og når alt kommer til alt så er ikke de som vanker på dette forumet så fryktelig glad i kunstige fibre i sine buer. Her går det mest i treverk og andre naturmaterialer
Vi er en 4-5-6 stykker der som skyter tradisjonell eller historisk bue, mens resten har sikter og andre hjelpemidler.
Om du er ute etter å treffe blinken, så bør du nok gå for sikte og slikt, men om du ikke er så nøye på hvordan du treffer, og bare vil ha det moro, så er historisk bue tingen
Det er ikke helt umulig at jeg også kan komme på mandag, men det er ikke helt sikkert ennå. Må se det litt an.