Hi
Jeg skal hjelpe til med gjennomføring av Ute NM i år, både med forberedelse og gjennomføring. Siden jeg fant ut ved inne NM at det går vanvittig mye tid i å skrive alt manuelt ( jeg satt hele dagen med kun det) vil jeg automatisere prosessen. Til dette skal jeg bruke databasen som Håkon har utarbeidet og videreutviklet over mange år. For å holde arbeidsmengden på et minimum på selve konkurransedagen ( jeg ønsker å delta jeg og ) ber jeg dere om hjelp. Jeg ønsker at alle som kan tenke seg til NM i år registrerer seg med for- og etternavn. Dette gjerne så fort som mulig, siden jeg da kan legge inn deltakerne i databasen.
Videre hadde det vært fint om alle som vet at dem skal til NM, benytter anledningen med betaling gjennom bankoverføring eller Vipps, her også med for- og etternavn til alle som det betales for. Det vil gjøre regnskapsjobben for Tanja 10 ganger enklere.
Mvh Rene
gjennomføring av historisk ute NM 2022
Moderator: GreenMan
-
- Mester
Re: gjennomføring av historisk ute NM 2022
Registrere seg hvor? (bortsett fra i påmeldinga) Her?
Lars Hoen
Lars Hoen
"If it breaks you get to keep both parts"
-
- Mester
Ønsker man å delta må man uansett registrere seg gjennom: Leder@langbue.no
For en uformell beskjed er det nok med en melding til meg på telefon (40098439) eller Facebook.
For en uformell beskjed er det nok med en melding til meg på telefon (40098439) eller Facebook.
Regner det for gjort for min del da
"If it breaks you get to keep both parts"
-
- Mester
sender ut en påminnelse igjen. Husk å registrere dere til NM
Jeg har meldt meg på til leder@langbue.no, men har ikke fått noen bekreftelse.
"Back to nature!"