Hva gjorde du i dag 2017.
Moderator: GreenMan
Siden jeg begynte med hva gjorde du i dag posten i 2015 får jeg vel fortsette med 2017
- Lars Jensen
- Mester
Re: Hva gjorde du i dag 2017.
Den ser ut som en maskin som lager presise hull, ja. Gratulerer og takk for sist på Hamar.
For de som liker utfordringer, kan jo dette testes. det vakke mye enkelt, nei....
https://www.facebook.com/solveigmwarlan ... 941389053/
For de som liker utfordringer, kan jo dette testes. det vakke mye enkelt, nei....
https://www.facebook.com/solveigmwarlan ... 941389053/
Sist redigert av Lars Jensen den 02 jan 2017, 19:47, redigert 1 gang totalt.
Kan det bøyes, kan det skytes!
Den Jet-maskinen så bra ut, Oddbjørn. Kom gjerne med en brukerrapport etter hvert.
Kommer bare til fb-profilen din, Lars - regner med du hadde noe spesifikt i tankene
Ikke mye som foregår her for tida, rytter og roter litt og venter på en tidlig og varm vår.
Godt bøyd nyttår herfra
Kommer bare til fb-profilen din, Lars - regner med du hadde noe spesifikt i tankene
Ikke mye som foregår her for tida, rytter og roter litt og venter på en tidlig og varm vår.
Godt bøyd nyttår herfra
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
- Lars Jensen
- Mester
Prøv nå da. Digitalt imbesil, jeg skjønner'u
Kan det bøyes, kan det skytes!
Godt nytt år her fra også.
Dr....kult, Lars. Får børste støv av skøytene, for det så gøy ut. Er innlandsisen trygg hos deg, så er den vel det hos meg også.
Dr....kult, Lars. Får børste støv av skøytene, for det så gøy ut. Er innlandsisen trygg hos deg, så er den vel det hos meg også.
"For veik, for veik er kongens bue."
Lagde ny drakt
Legg merke til filtstøvlene!
"If it breaks you get to keep both parts"
Snasent Lars Gleder meg til neste versjon i et annet stoff.
Selv har jeg i dag lagd min første linstreng på noen år. Heldigvis hadde jeg litt lintråd, masse bivoks, og ferdigheten satt i hendenE
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Selv har jeg i dag lagd min første linstreng på noen år. Heldigvis hadde jeg litt lintråd, masse bivoks, og ferdigheten satt i hendenE
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Den dremelen ser sabla flott ut, Oddbjørn!
Og kul kjortel, Lars! Dette ser litt mongolsk-inspirert ut?
Og kul kjortel, Lars! Dette ser litt mongolsk-inspirert ut?
Ser frem til å se dine nye gevanter, Lurz
I fjor la jeg ut et bilde av noen pilspisser fra et foredrag om Yatvingene, i dag var vi et par stykker innom utstillingen på Nordberg fort. Fikk også en trivelig prat med Ivar på Kviljo.
Det var snakk om de brynjebryterne med fal såvidt jeg erindrer. Lite spesifikk informasjon, dessverre.
Et par halvkleine mobilbilder:
Ellers en fin dag, veldig spesielt å se grågås komme som om det var vår allerede...
Sent fra min SM-A310F via Tapatalk
I fjor la jeg ut et bilde av noen pilspisser fra et foredrag om Yatvingene, i dag var vi et par stykker innom utstillingen på Nordberg fort. Fikk også en trivelig prat med Ivar på Kviljo.
Det var snakk om de brynjebryterne med fal såvidt jeg erindrer. Lite spesifikk informasjon, dessverre.
Et par halvkleine mobilbilder:
Ellers en fin dag, veldig spesielt å se grågås komme som om det var vår allerede...
Sent fra min SM-A310F via Tapatalk
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
- Sturlabuer
- Mester
- Sted: Hurum
Dette ser jo spennende ut. Drakta og støvlene ser veldig østlig inspirert ut. Buksa ser litt vestlig utLurz skrev:Lagde ny drakt
Har du vært og storhandlet silke?
Burde jo vært det
Siden orginalen er silke fora med ekornskinn , men må desverre være litt mer beskjeden
Siden orginalen er silke fora med ekornskinn , men må desverre være litt mer beskjeden
- GreenMan
- Snikende platebein
- Sted: Oslo
- Kontakt:
Er jo bare å stikke ut å skyte ekorn detLurz skrev:Burde jo vært det
Fra spøk til alvor - silketaft er ikke så dyrt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
"Sann bueskyting er enkel"
Ikkesådyrt og ikkesådyrt, har hørt at det riktige stoffet visstnok kan skaffes, ligger på 1000+ pr meter i noe mellom 30 og 50cm bredde.
I beste fall alså 3m X 3 = 9m. ----- 9m X 1000+ > 10.000+ ?
Og skulle en først gå for det så burde en jo nesten ha fulgt opp med ekornpelsene også
Og så skal silka sys, (for ikke å snakke om pelsene) noe jeg ikke føler meg kompetent til, pluss at jeg kunne tenke meg å bruke plagget til noe annet enn å sitte på en trone
Blir nok ull, ja.
I beste fall alså 3m X 3 = 9m. ----- 9m X 1000+ > 10.000+ ?
Og skulle en først gå for det så burde en jo nesten ha fulgt opp med ekornpelsene også
Og så skal silka sys, (for ikke å snakke om pelsene) noe jeg ikke føler meg kompetent til, pluss at jeg kunne tenke meg å bruke plagget til noe annet enn å sitte på en trone
Blir nok ull, ja.