Råhud
Moderator: GreenMan
Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Råhud
Jeg er ute etter 2 stk (eller en veldig lang) strimler med råhud til backing av en bue av lønn. Jeg vet at Tradbow.no har, men jeg ser etter noen som er litt kortere og dermed billigere.
Ta kontakt på PM hvis det er noen som har liggende og har lyst til å bli kvitt dem til en passelig pris.
Arild
Ta kontakt på PM hvis det er noen som har liggende og har lyst til å bli kvitt dem til en passelig pris.
Arild
Re: Råhud
Sjekk ut granberg garveri (google). Kanskje har de en forhandler nær deg. De har råhud. De kaller det pergament og trommeskinn. Men forresten...blir kanskje ikke billigere:mrgreen:
-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
- GreenMan
- Snikende platebein
- Sted: Oslo
- Kontakt:
Re: Råhud
Jeg har ett hjorteskinn hengende i garasjen som jeg kunne kuttet noen striper av, problemet er at det må bløtes før det egentlig lar seg kutte i, og nå er det bikkjekaldt ute så det er ikke så lett å få gjort noe med det. Jeg kan prøve å få kuttet på annet hvis i helga (sag), og da blir prisen for det du trenger ca 100 spenn pluss frakt.
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
"Sann bueskyting er enkel"