Pil og bue statue/trofe???
Moderator: GreenMan
Pil og bue statue/trofe???
Hei alle busekyttere!
Jeg er rekvisitør i et stykke som skal settes opp i Bergen, og i den anledning jeg ser jeg etter en type trofe eller liten staute med pil og bue motiv. Er det noen som kan hjelpe med dette?? Fint å få svar så fort som mulig!
Mvh. Maja
Jeg er rekvisitør i et stykke som skal settes opp i Bergen, og i den anledning jeg ser jeg etter en type trofe eller liten staute med pil og bue motiv. Er det noen som kan hjelpe med dette?? Fint å få svar så fort som mulig!
Mvh. Maja
Re: Pil og bue statue/trofe???
hva skal denne lages av?
http://www.grozerarchery.com/index_ac.htm det er noen små statuer her. gå på ''equipment''. produkt nr 7/8 ovenifra.
hva mente du med det? vi er bueskyttere!MajaLB skrev:Hei alle busekyttere!
Nybegynner
Livet er bue - og ørret på flue
haha, busekyttere Er det sånne som kytter buser på folk? fysj fysj
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Maja, du må ha oss unnskyldt, men du har gitt oss muligheter til å vise vår sære humor
Vi kan tilby kytting av: langbuser,flatbuser,krigsbuser laminerte buser og mange fler
Busene kan også være overflatebehandlet med mange typer kjemikalier slik at de tåler å være ute av og til.
Men her på buseforum er det i allefall historiske og tradisjonelle buser
PS Velkommen som medlem i forumet. Hvis du får lyst å lage din egen bue er det sikkert mange som vil hjelpe.
Vi kan tilby kytting av: langbuser,flatbuser,krigsbuser laminerte buser og mange fler
Busene kan også være overflatebehandlet med mange typer kjemikalier slik at de tåler å være ute av og til.
Men her på buseforum er det i allefall historiske og tradisjonelle buser
PS Velkommen som medlem i forumet. Hvis du får lyst å lage din egen bue er det sikkert mange som vil hjelpe.
Nybegynner
å laminere buser er vanskelig
For ikke å snakke om senebackede indianerbuser! hehe, 150# krigsbuse hahaha herregud, erre mulig....
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
En god latter forlenger kvelden ellere no sånt. Dette blir omtrent som den modellen til Honda som aldri fikk sitt originale navn i Norge..
ehhh... viser du til honda fitta eller noe slikt?
....eller var det Honda Vagina?? eller Honda Dåsa, eller Honda Musa?
Fikk en god latter ...god helg!!!
Fikk en god latter ...god helg!!!
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
Jepp. Den modellen Honda. Og alle vitsene som da kommer. Om man har en volvo 240, vil man kunne si ting som "Jeg vaska 240'n min i går, og det var jaggu på tide. Tipper det var et halvt år sida sist. Måtte nesten bruke skrape for å få løs skitten"
..Med den Honda modellen blir slike setninger utrolig morsomme. Spesielt når man er litt trøtt
..Med den Honda modellen blir slike setninger utrolig morsomme. Spesielt når man er litt trøtt
ahahah... jeg er tydeligvis såpass trøtt at jeg måtte lese det innlegget to ganger, før det tok løpefart og sparka meg i lattermuskelen