Siden jeg går på skole i Otta dette året blir det ikke så mye buemaking, så da må jeg jo ha noe å gjør på fritiden....
Dette er den første kniven jeg har smidd og jeg ble ganske fornøyd.
Stor kniv
- bueeirik
- Mester
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Stor kniv
- Vedlegg
-
- Bilde0026.jpg
- (15.16 kiB) Lastet ned 2304 ganger
-
- Bilde0025.jpg
- (14.7 kiB) Lastet ned 2304 ganger
Re: Stor kniv
Hehe, det så ut til å være en grei sax det der. Hvor lang er den? Kan sikkert fungere som avløser for øksa?
Hva slags stål er det du har brukt? Og kan du ønske deg et kamera i julegave som er bedre enn buksestrikken din?
'mvh jamar
'mvh jamar
- bueeirik
- Mester
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Kviljo skrev:Hehe, det så ut til å være en grei sax det der. Hvor lang er den? Kan sikkert fungere som avløser for øksa?
Har ikke målt den men jeg tipper den er rundt 40 cm Den fungerer kjempefint til avløser 8) Skarp som en barberkniv
Tror det var en gammel bilfjær vis jeg ikke husker helt feil ! Var hvertfall steinhard å smi Herda så kniven i olje 8)jamar skrev:Hva slags stål er det du har brukt? Og kan du ønske deg et kamera i julegave som er bedre enn buksestrikken din?
'mvh jamar
Jeg tror jeg foretrekker buksestrikken nå først så får vi ta kamera etter vært
Hadde slettes ikke hatt noe imot det ! Må få stikki innom en tur ! SKu hatt flere emner til krigsbue 8)nidrinr skrev:Eirik, vil du låne et kamera av oss?
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
Bare å komme det. Garasjen og kjellern er stappfull nå etter at frode skulle rydde ut av fabrikken..