Og så... hehe.. Til dere rotehuer som deltok... Vi sitter med en masse "leftovers" Campingstol, thermos, kjølebag, kaffe(tur)kjele, tillerstokk, snapsglass(Oddbjørn?

Hvis dere som deltok har bilder, så vær snill å legg de ut her, slik at de "andre" ser hva de har gått glipp av

PS! Ang bilder vil jeg på det sterkeste advare mot sterkt manipulerte bilder av visse bueskyttere (som IKKE er redd for å satse!!!).. En viss Jan Martin Berg er visstnok en jævel på bildemanipulasjon.. Bare så dere har det i bakhodet når bilder blir lagt ut.. For de kommer! Garantert!

Her er i alle fall mine bilder (Ikke manipulerte)
Jan Martin "Jamar" og Ivar diskuterer garantert holmegård..

Glenn (GB) lurer på ett eller annet...

Daniel m/datter smiler lurt, og er bombesikker på sin lengdepil..

På spørsmål om hva det der var for noe, svarte Per at: "Dætta hær ær rene fallos-symbole, dætta". Nåja, den var i alle fall av ask/valnøtt og jatoba..hvis jeg husker rett.

Her er en annen kar som smiler lurt.

"Hardwood" er også i sin egen lille lengdeverden.. Morsomt å se så mange som er "lengdeavhengige"

Ingar A hadde med seg noen nydelige piler av hasselskudd.

Hmmm... Lurer på hvem sin pil dèt her er..? (Jeg fikk prøve den...og brakk den

Etter mye mas, kom endelig buksene på Eirik alias Bueeirik, alias Eggebært, endelig dit de skal være.. Noen som føler seg kallet til å spandere på gutten bukseseler???

Visste dere at Osebegskipet egentlig er en Toyota Hiace??

Ivar justerer..

..og trekker.. "Med årntli` bue, riktig pil, riktig vinkel og et riktig slipp.. Det er alt som skal til.."

Oddbjørn med egenprod recurve.

Til ære for ny norsk rekord..370m! Gratulerer nok en gang, Ivar.

Nok en gang..takk til alle som deltok på treffet.
-Moen