Diserud`s buemakeri
Moderator: GreenMan
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
Re: Diserud`s buemakeri
Mange indianerbuer var i ask, så det blir ikke feil i det hele tatt
- bueeirik
- Mester
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Tenkte å legge ut et nytt bilde av barlindbua, klarer å dra den lenger og lenger Fy fasan å seig den er på slutten der! pila er 32" til der metallet begynner.
bra det boksa litt langt ned?
- bueeirik
- Mester
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Ja det tenkte jeg ikke over du Får vel høre fra Moen nå?
Ja det kan du vel bare regne med
-
- Master bowyer
Hehe, jeg har kommentert buksa et anna sted, så her er det kun bua som får oppmerksomhet. Blir morro å måle den her til helga, jeg tipper den runder 135# mtp hvor langt du får den. Noen som har et vidundermiddel mot ødelagt håndledd? Jeg skulle gjerne hatt det i orden til lørdan 8)
Liker bøyen mye bedre når du trekker den en når den stod på stokken. Føles mye riktigere med armer og pil i bildet
Nidrinir: Kommer jo litt an på hva du har gjort med det da, men tigerbalsam i mengder og en varm bandasje/fille surra rundt hjelper veldig på ømme muskler og sener. Er det et åpent brudd du har så hadde jeg muligens vært litt mer tilbakeholden med tigerbalsamen
Nidrinir: Kommer jo litt an på hva du har gjort med det da, men tigerbalsam i mengder og en varm bandasje/fille surra rundt hjelper veldig på ømme muskler og sener. Er det et åpent brudd du har så hadde jeg muligens vært litt mer tilbakeholden med tigerbalsamen
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Tilleren ser langt bedre ut på dette bildet ja. Cool. Blir staseligt å høre hvor tung den er. Ja, også ikke minst hvor langt den skyter 8)
-
- Master bowyer
Vi måler den i mårra. Håndleddet landa under en blink og kroppen min i en heller klønete opptreden. Tipper det er et par sener som har fått litt juling. Mest irriterende fordi jeg gjerne skulle ha dratt litt i den her barlinda i mårra.. Ro og hvile osv. Stappe innpå med grønnsaker og unngå sjokolade...
Nei den er jeg uenig i stappa innpå med grønnsaker og ikke sjokolade hva er det forno tull?
Kuul bue. Det med buksa sliter jeg med og.
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Gratulerer
Dæven! Det fårn si... skøyt den no langt? Hvordan er den å trekke?
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!