Ingars Hulderbu:-) Velkommen
Moderator: GreenMan
- Sagitarius
- Bueskytter
- Sted: Nord Norge
Det er godt mulig det holder og jeg skal måle den eksakt tjykkelse/høyde i morgen.
Jeg lager en barnebue av eikeplank til jentene mine og en plankebue til meg selv + en bue i aske.
Jeg skal legge inn noen bilder senere i dag, av barnebuen i eik.
Det ligger noen ask på tørk under trappa også:-) Jeg skal kanskje i morgen lete på et nytt sted hos en bekjent og tror det er mulig å finne alm, eik eller hassel der. Det går litt spysyke her hjemme og får ikke gjort så mye, når jeg må passe to jenter.
Jeg lager en barnebue av eikeplank til jentene mine og en plankebue til meg selv + en bue i aske.
Jeg skal legge inn noen bilder senere i dag, av barnebuen i eik.
Det ligger noen ask på tørk under trappa også:-) Jeg skal kanskje i morgen lete på et nytt sted hos en bekjent og tror det er mulig å finne alm, eik eller hassel der. Det går litt spysyke her hjemme og får ikke gjort så mye, når jeg må passe to jenter.
I love Mac!
Inongogaror
Inongogaror
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
"Vi skulle hatt en bildet konkurranse om det mest snodige treet" (Fikk ikke til Quote- funksjonen, så ".." får duge.)
Utfordringen er tatt! Tresort, form og ellers hva det enn måtte være med et tre som gjør det utfordrende fra stokk, (evt plank), til ferdig resultat i artige bildeserier får nå en egen tråd under buemakern
Sikkert fler som kan slenge inn noe artig der, av både gode og ..ehm, interessante, forsøk
Utfordringen er tatt! Tresort, form og ellers hva det enn måtte være med et tre som gjør det utfordrende fra stokk, (evt plank), til ferdig resultat i artige bildeserier får nå en egen tråd under buemakern

Sikkert fler som kan slenge inn noe artig der, av både gode og ..ehm, interessante, forsøk

Da er jeg begynner det å nærme seg slutten for min første barlindbue og det var et artig emne å jobbe med:-) Bildet kommet når jeg får lånt kameraet til naboen, mitt eget fikk et hardt møte med gulvet og dette endte med skjeiv linse. Kan ta bilder i mange uvante vinkler:-)
Jeg har et emne av gullregn som jeg skal ta bildet av i morgen og legge inn på snodige emner, håper flere kommer på banen etter hvert.
Jeg har et emne av gullregn som jeg skal ta bildet av i morgen og legge inn på snodige emner, håper flere kommer på banen etter hvert.
I love Mac!
Inongogaror
Inongogaror
Jeg har kjøpt meg skjefteolje og den brukte jeg på et barlindgrep, som satt på en askeplanke. Den fikk frem mønsteret i treet på utrolig fin måte og da ser man hvor fin barlind kan være. Skal få tatt bildet av grepet og legge den inn:-)
Sist redigert av ingos den 05 mar 2008, 22:40, redigert 1 gang totalt.
I love Mac!
Inongogaror
Inongogaror