Ok, så har jeg ikke peiling.
Det eneste jeg vet er at 10 bueskyttere med så mange piler som det er mulig å bære med seg, taper mot en fòrhøster. Uansett. Spesielt hvis bonden sitter inni, og har oppdaget hva som er i ferd med å skje...

Moderator: GreenMan
OK.. jeg er ikke bonde, oppvokst i bærum som jeg er, men kornet høstes når det er modent, og det vil si tørt og gult..Stein skrev:Når høstes egentlig korn nå for tiden?
Ok, så har jeg ikke peiling.
Det eneste jeg vet er at 10 bueskyttere med så mange piler som det er mulig å bære med seg, taper mot en fòrhøster. Uansett. Spesielt hvis bonden sitter inni, og har oppdaget hva som er i ferd med å skje...
-Og for oss late som ikke orker å leite fram, er det noe standardiserte regler for slikt..?broad-head-klassen også, pluss Livery-klassen med Mary Rose-piler.
1/2" skaft, 8" fjør og ett gjennomsnittlig hoggjern i front? Hehe.. Hvor langt her de fått en slik spade?Livery-klassen med Mary Rose-piler.
jeg synes vi kan satse på helgen 11-13 sept, eller 25-27 sept..Moen skrev: MEN...! JEG ETTERLYSER FORSLAG TIL HELG. SLIK JEG HAR FORSTÅTT, ER DET SEPTEMBER SOM ER MEST AKTUELT? DA HAR VI 4-6/9, 11-13/9, 18-20/9, OG 25-27/9 Å VELGE MELLOM... JO FØR JEG KAN GÅ TIL SKOLEN MED DATO, JO BEDRE..