Stian: kult! Kombinasjonen kors og korslagte piler ("per saltaire") gjør seg godt som tinnmerke. Jeg synes vi er inne på noe som kan funke nå.
Edit: jeg ser nå at det er et knippe med tre piler. Fortsatt kult!
Jeg skulle ønske vi kunne møtt hverandre på halvveien. Miljøet vårt er lite og vi er litt avhengige av hverandre. Tidsklemma er også en faktor. Krigsbueskyting i et historisk perspektiv med draktkrav er en ting og uformelle konkurransestevner er en annen ting. Jeg stiller gjerne opp på et uformelt stevne og skyter lengde sammen med deg Daniel, samtidig som jeg hadde satt pris på om du kunne stilt opp i minimumskravet knyttet til drakt og skutt pilregn sammen med meg på Hamar. Er vi flinke til å rekruttere så kan det hende vi knytter til oss mange som ønsker kun det ene eller begge deler.nidrinr skrev:Må nok innrømme at for meg er det mest skytinga og buene som er viktigst, så jeg tenker mer på åssen man kan få flere folk til å skyte krigsbuer. Kunne vært moro å arrangere en slags "landskamp" med ulike krigsbueøvelser. Med land mener jeg ikke nødvendigvis Norge, England og Sverige og sånt, uten at noe er i veien for det heller, men mer Hadeland, Agder, Trøndelag, Mjøsa osv.
har ingen verdens ting imot å bli med på så mye som tidsgudene tillater jeg, Bjørnar. Pilregn er artig, og jeg har ikke noe imot hele den historiske pakka heller. Jeg er bare MER interessert i buer og skyting enn klær og flaggJeg skulle ønske vi kunne møtt hverandre på halvveien. Miljøet vårt er lite og vi er litt avhengige av hverandre. Tidsklemma er også en faktor. Krigsbueskyting i et historisk perspektiv med draktkrav er en ting og uformelle konkurransestevner er en annen ting. Jeg stiller gjerne opp på et uformelt stevne og skyter lengde sammen med deg Daniel, samtidig som jeg hadde satt pris på om du kunne stilt opp i minimumskravet knyttet til drakt og skutt pilregn sammen med meg på Hamar. Er vi flinke til å rekruttere så kan det hende vi knytter til oss mange som ønsker kun det ene eller begge deler.
Flott.nidrinr skrev:har ingen verdens ting imot å bli med på så mye som tidsgudene tillater jeg, Bjørnar. Pilregn er artig, og jeg har ikke noe imot hele den historiske pakka heller. Jeg er bare MER interessert i buer og skyting enn klær og flagg