En tur i skauen med naboen og hans ferske bueskytterbarn i dag. Inspirert av Ingis sin artikkel i siste Toxofil ble det wand shoot/skyting på stolpe. Vel, en pinne i det minste. Mye moro og en
og annen treff. Kjekt med matte bak, en del stein i bakgrunnen
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
I går besøkte jeg Fredrick som er i gang med buebygging. Koselige, men kjølige timer. Kjekt å kunne spikke litt sammen med noen. Selv pusla jeg bare med noen piler
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
Lenge siden sist, var innom Fredrick i dag. Han er endelig i gang etter et heidundrende eksamenskjør på universitetet. De observante vil se spon henge i spindelvevet
Jeg gjorde utafor buksa noen minutter etterpå fordi jeg hadde glemt skift. Hadde jeg hatt skift ned så hadde jeg garantert bare driti uten noe mer
Dikkedarer.
Sent from my iPhone using Tapatalk
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Fikk hyggelig besøk på verkstedet i dag. Eirik kom innom på besøk. Det ble en hyggelig prat om buer, piler, verktøy, treverk mm. På bildet sammenlikner Eirik noen av buene han har laget med en fullstørrelse tegning av noen MR-buer jeg hadde liggende.
Sjelden klippebordet mitt inneholder så mange buer
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen