Hvorfor ikke spikke en propell når du først har et så glimrende emne til det??
Solør regnes som "ikke så altfor langt unna" her også. 10 mil skulle ikke tilsvare mer enn 1,5 timer i bil. Vi spiller tross alt bortekamper i fotball som er lenger unna enn det
Propellvekst
Moderator: GreenMan
Re: Propellvekst
Nais.
Jeg PM'er når fruen har bestemt oss for tidsrom.
beste hilsener
jamar
Jeg PM'er når fruen har bestemt oss for tidsrom.
beste hilsener
jamar
Jeg har noen rogneemner med propellvekst. Lurte på å brenne de opp, men får meg liksom ikke til det. Hasselmonsteret måtte bøte med livet, men rognekjeppene er så pene i vedstrukturen. Hva med å lime på nocker og tvinge dem i riktig retning slik at man får til et riktig nockkhakk. Har noen ibenholtbiter som kan brukes som nocker. Noen som skjønner hva jeg mener?
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Buen til guttungen hadde antydning til propellvekst uten at det ser ut til å bety så mye.
Men det var en ganske tynn stokk som ikke ble kløvd/ splittet. Jeg brukte øks og sag for å "finne buen" i emnet.
Største utfordringen for meg var under tilleringen, siden det ble motved og medved i alle retninger
Men det var en ganske tynn stokk som ikke ble kløvd/ splittet. Jeg brukte øks og sag for å "finne buen" i emnet.
Største utfordringen for meg var under tilleringen, siden det ble motved og medved i alle retninger
Nybegynner
Livet er bue - og ørret på flue
Livet er bue - og ørret på flue
Tenkte at to nocker som justerer buen riktig ville løse dette problemet. Bør nok bli et eksperiment.
attend and listen gentlemen
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Spennende