Hva gjorde du i dag 2018.
Moderator: GreenMan
Re: Hva gjorde du i dag 2018.
Gøy med høvler i alle varianter!
Simshøvelen din ser ut til å ha knukket forriss, Lurz. Det ser ut som du kan snu og slipe det som står i.
Sent fra min F3111 via Tapatalk
Simshøvelen din ser ut til å ha knukket forriss, Lurz. Det ser ut som du kan snu og slipe det som står i.
Sent fra min F3111 via Tapatalk
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
I dag har jeg vært på tur og hugget, delt og grovbarket alm
Sent fra min FIG-LX1 via Tapatalk
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
En tur til Kviljo i dag med ny buekollega i klubben. Sabla trivelig som alltid og vi har fått skutt litt og funnet ut av hvilke pilskaft som skulle handles. Kom hjem med sekken full av kun de mest livsnødvendige artikler
Tur til en god kamerat i dag, vi lekte oss med cloutskyting i skumringa.
- Lars Jensen
- Mester
Søndag, bål, bue, kaffe og pepperkaker. Og FOR et lys. Makan...
Kan det bøyes, kan det skytes!
Godstemning med de tre b-er: bue, bål og b... eh b... øh... bjønn? Ok, de to b-er da.
Fikk du skutt noe til søndagsmiddagen?
Fikk du skutt noe til søndagsmiddagen?
Det er bare en måte å finne ut hvor mye en bue tåler...
Et herlig skue! Er det Holmegaarden av lønn?
- Lars Jensen
- Mester
Søndagsmiddagen ble bestående av bortløpen hare og luftsuppe.
Dessverre er det bare en beglassa 40# for nærturer i kulde. Men artig læll!
Dessverre er det bare en beglassa 40# for nærturer i kulde. Men artig læll!
Herlig karer! Bilder er helt topp å se, når man svinger en tur innom forumet. Bilder av buer i bruk, synes jeg forøvrig det er for lite av fra forumbrukerne.
"For veik, for veik er kongens bue."
På vei til jul hos brorsan i Sverige. Som å kjøre i et julekort!
Takk til medforumister for et innholdsrikt år med mye delt kunnskap, oppbyggelige diskusjoner og sabla godt samvær både her og rundtomkring i landet. Vel overstått solsnu og de beste ønsker om ei god jul og et godt nytt nerdeår fra Justnissen
Takk til medforumister for et innholdsrikt år med mye delt kunnskap, oppbyggelige diskusjoner og sabla godt samvær både her og rundtomkring i landet. Vel overstått solsnu og de beste ønsker om ei god jul og et godt nytt nerdeår fra Justnissen
- Lars Jensen
- Mester
God jul til alle fra Norges mest sentrale bakevje!
I går ble det litt buespikking hos Bowman:
Det er krigsbueemnet som røyk på seminaret jeg holder på med på bildet under. Blir en bue på 67" ntn.
Det er krigsbueemnet som røyk på seminaret jeg holder på med på bildet under. Blir en bue på 67" ntn.
"For veik, for veik er kongens bue."