Nå har det skjedd: Helge møtte opp ensom og alene på en mekkekveld. Burde vi flytte mekke kveldene til fredag eller en anne kveld? si hva DU synes
-Ole
burde mekkekveldene vært en anne kveld enn tirsdag?
burde mekkekveldene vært en anne kveld enn tirsdag?
"We enforce patterns on what we experience"
Neil Gaiman, Signal To Noice
Re: burde mekkekveldene vært en anne kveld enn tirsdag?
Jo da oppmøtet på mekkekveldene har vært litt dårligere siden vi flyttet dem til tirsdager, men bare litt
Så ja, kom med forslag til en bedre ukedag.

Så ja, kom med forslag til en bedre ukedag.
-Joachim-
“Only those who have to do simple things perfectly will acquire the skill to do difficult things easily” Friedrich von Schiller
“Only those who have to do simple things perfectly will acquire the skill to do difficult things easily” Friedrich von Schiller
Jeg foreslår herved hver 4. fredag i måneden (mao: gammelordninga). Nå er det jo snart sommerferie, så det blir kanskje litt laber aktivitet frem til høsten. hvis folk har meninger om dette, så : rop det ut!
Jepp, sommeren er her (påstår de) og det blir ikke flere mekkekvelder før til høsten. Da kommer vi til å prøve ut en ny modell (mao: ikke gammelordninga
)
I stedet for å møtes et par timer hver 4. uke, kjører vi workshop over en hel dag ca 3 søndager i året. Vi tenker oss å holde på fra kl 10 til rundt 16
Første workshop blir i månedskiftet september - oktober.

I stedet for å møtes et par timer hver 4. uke, kjører vi workshop over en hel dag ca 3 søndager i året. Vi tenker oss å holde på fra kl 10 til rundt 16
Første workshop blir i månedskiftet september - oktober.
-Joachim-
sommeren? her? gikk jeg glipp av den i år? det er jo så høy luftfuktighet i denne landsdelen at jeg blir mosegrodd i lungene.
utover det: Mekke helg høres bra ut. jeg er med(hvis timeplanen tilater det
)
utover det: Mekke helg høres bra ut. jeg er med(hvis timeplanen tilater det