Hvor mange trøndere?
Hvor mange trøndere?
I følge medlemslista for bueforumet er det omtrentlig 12 selverklærte trøndere som vanker rundt her inne. Men det er også mange som ikke har oppgitt bosted, så hvor mange er det egentlig? Det kunne vært kjekt å vite med tanke på å bruke forumet som kanal for å spre informasjon om aktiviteter i laget.
Et lite "jeg er med" eller "æ e trønder æ" holder i massevis
Et lite "jeg er med" eller "æ e trønder æ" holder i massevis
-Joachim-
“Only those who have to do simple things perfectly will acquire the skill to do difficult things easily” Friedrich von Schiller
“Only those who have to do simple things perfectly will acquire the skill to do difficult things easily” Friedrich von Schiller
Re: Hvor mange trøndere?
Trønder? Hm... Vet ikke helt hva jeg skal si:
Født i Oslo, oppvokst fra jeg var 4 til jeg var 17år på Skjervøy i Nord-Troms. Har bodd i Trondheim siden 1996, liker Karsk, men har verken skinnvest eller bart(for øyeblikket). Så kan jeg da regne meg som Trønder?
-Ole
Født i Oslo, oppvokst fra jeg var 4 til jeg var 17år på Skjervøy i Nord-Troms. Har bodd i Trondheim siden 1996, liker Karsk, men har verken skinnvest eller bart(for øyeblikket). Så kan jeg da regne meg som Trønder?
-Ole
"We enforce patterns on what we experience"
Neil Gaiman, Signal To Noice
Neil Gaiman, Signal To Noice
Hm... Godt poeng Ole, at man bor i Trondheim eller omegn betyr vel ikke nødvendigvis at man frivillig lar seg benevne som "trønder".
Så la oss reformulere: Hvor mange er det her inne som er interessert i informasjon om aktiviteter i Nidaros Håndbuelag?
Så la oss reformulere: Hvor mange er det her inne som er interessert i informasjon om aktiviteter i Nidaros Håndbuelag?
-Joachim-
"Jau de e e..... hm"
Jeg har vel samme ståsted som Vargen, bare ett annet fødested litt lengere øst. Men info, ja jøss til meg.
Jeg har vel samme ståsted som Vargen, bare ett annet fødested litt lengere øst. Men info, ja jøss til meg.
og husk. Ikke vink til pila for da logrer den.
-
- Bueskytter
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Jeg ser gjerne at det blir lagt ut info på forumet ja. Vil være ganske aktivt med i år og prøve å få med meg stubbeskytinger osv.
Tom
Tom
Er ny her men ser at dere trenger en Møring til stubbeskytinga og andre arrangementer^^
Så er med så framst været ikke er alt for gærnt!
-Svein-
Så er med så framst været ikke er alt for gærnt!
-Svein-
'The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on.' - Robert Bloch
Hei og velkommen, jeg ser at du bor på "rætt sia ta byn" og
-Joachim-
Ække no rett sie av Trondheim. Hele byen er snudd feil vei. Ingen byer med respekt for seg sjøl vender nordover mot sjøen
Hilsen Are
kvasitrønder i eksil
savner NHL
Hilsen Are
kvasitrønder i eksil
savner NHL
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Jodda Are, både Alta og Kirkenes gjør det
Ps. vi savner deg vi og
Ps. vi savner deg vi og
-Joachim-
Are skrev:Ække no rett sie av Trondheim. Hele byen er snudd feil vei. Ingen byer med respekt for seg sjøl vender nordover mot sjøen
Ikke glem Kristiansund, min hjemby ^^Jorarn skrev: Jodda Are, både Alta og Kirkenes gjør det
'The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on.' - Robert Bloch
Ja der kan du se Are, også en ekte sørlandsby daCherox skrev:Ikke glem Kristiansund, min hjemby ^^
-Joachim-