I følge medlemslista for bueforumet er det omtrentlig 12 selverklærte trøndere som vanker rundt her inne. Men det er også mange som ikke har oppgitt bosted, så hvor mange er det egentlig? Det kunne vært kjekt å vite med tanke på å bruke forumet som kanal for å spre informasjon om aktiviteter i laget.
Et lite "jeg er med" eller "æ e trønder æ" holder i massevis
-Joachim-
“Only those who have to do simple things perfectly will acquire the skill to do difficult things easily” Friedrich von Schiller
Trønder? Hm... Vet ikke helt hva jeg skal si:
Født i Oslo, oppvokst fra jeg var 4 til jeg var 17år på Skjervøy i Nord-Troms. Har bodd i Trondheim siden 1996, liker Karsk, men har verken skinnvest eller bart(for øyeblikket). Så kan jeg da regne meg som Trønder?
-Ole
"We enforce patterns on what we experience"
Neil Gaiman, Signal To Noice
Hm... Godt poeng Ole, at man bor i Trondheim eller omegn betyr vel ikke nødvendigvis at man frivillig lar seg benevne som "trønder".
Så la oss reformulere: Hvor mange er det her inne som er interessert i informasjon om aktiviteter i Nidaros Håndbuelag?
-Joachim-
“Only those who have to do simple things perfectly will acquire the skill to do difficult things easily” Friedrich von Schiller