Jo jag vet det och jag bryr mig igentligen inte, känns lite larvigt att posta att något är fult, jag gillar inte mannys röda backing på den barlindbågen men det behöver man ju inte posta.
Men jag kände faktiskt direkt att ivartfall den övre nocken ser lite märklig ut och det beror mest på att lemmen blev otroligt tunn där. Lemmen blev tunn för att ringarna går på ena sidan och det är ju mjukare mellan ringarna och därför bara försvann det ganska mycket av misstag.
Det är ena grunden, den andra är att min största borr är 10mm och jag tycker det är fult när lemmen är bred ända till hornocken för att sen smalna av abrupt och man skriver att bågen är 12mm rätt under nocken fast det blir ju lite desinformation da.
Sen somsagt så ville jag ju inte fila bort allt horn, ville ju ha lite "maffig" känsla när man väl fått tag i prima buffelhornnockar
Men efter att ha sett lite på dom så tycker jag dom är coola, lite rara men wtf dom är häftiga. Bågen var som sagt menad till mig så det var lixom inte så viktigt. Nu har jag dock fått bud på den så......