Ja.. Frua sovna, men ikke eldstemann. Da var det bare å spørre pent om den unge lovende fotografen kunne hjelpe til med et par bilder. -Så lenge det innebærer å være oppe litt lenger er han ikke hard å be.
Bua er forresten ikke mer enn 50#@28". (42#@25" for fotografen.) Trudde lenge jeg skulle få litt mer ut av den, men med litt mange kvister å ta hensyn til ble den nå som den ble..
Jeg var hos en nabo på kaffebesøk i dag. Og rett utenfor stuevinduet hans sto det DEN digre einer`n! Rett som ei snor, og tipper på 5-6m høy.. Ikke den kraftigste stammen, men det bare oser bue-emne av den...Og nå er`min
Nåja.. 50# er litt stussli'... Den duger vel til kråkejakt
-Har prata med en gardeier med en tomt som kryr av stor rett einer jeg også. Kunne få plukke en jeg ville ha. Han har også masse gammal syrinhekk jeg bare skulle si fra om jeg ville hjelpe til med å tynne 8)
Bua er forresten 180 cm lang, 172 ntn. 12mm x 12mm ved nokkene, og 3,2mm x 2,5mm i grepet. Oppdaga sjølvsagt en sprekk ved en kvist etter å ha satt den inn med linolje.. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med den enda, med jeg får finne mer lappesaker.