Ny bue:)
Moderator: GreenMan
Re: Ny bue:)
Beklager litt dårlig bilde kvalitet men min Nokia er ikke bedre
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
Oi! Slangeskinn er TØFT!
Skal visst ta vare på ormeroadkill fra nå ja
Skal visst ta vare på ormeroadkill fra nå ja
Nå må du begynne å samle hoggorm skinn:) Hadde jo vært fett med en norskprodusert med hoggorm på ...."høvdingbue" spør du meg:) Nå er det jo snart vår og de store feite kommer krypende frem å ligger å soler seg ...tar du utfordringen??
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
all ormroadkill vil fra nå bli samla inn -Innser at det kan ta litt tid da.. Er det noen som veit hva som skjer med slanger og slikt som bor i dyrehager når de dør..?
Slanger i dyrehagen blir stort sett destruert for at eventulette sykdommer ikke skal spres.
Har ikke han trønderen på tangen slanger?
Jeg har en stor i garasjen av type hageslange om det kanhjelpe
Har ikke han trønderen på tangen slanger?
Jeg har en stor i garasjen av type hageslange om det kanhjelpe
Eller så går det an å etterlyse "roadkills" på repti.net, nettside for folk med mye kandidater innen sjangeren. Hender jo at en og annen tar/må ta kvelden for særinteressene i det miljøet også. Veldig mange mulige forsyningslinjer i Norge!! Må bare påse at det er samme rase og fargekombinasjon, evt få tak i et skinn på 180-200cm, og det skulle def. ikke være et kjempeproblem.
Intet problem er så stort eller så lite at det ikke kan løses med dynamitt.
Hoggorm har jeg sett på en bue i Norge... Var det på Hamar i fjor? Vel: den var ikke stor...
Er ikke så stø på norsk ormfauna, men buormen (Natrix natrix (sic)) blir vel større? Trodde det het bueorm, og det hadde jo vært kult...
Dryadbua, forresten, var finfin
Er ikke så stø på norsk ormfauna, men buormen (Natrix natrix (sic)) blir vel større? Trodde det het bueorm, og det hadde jo vært kult...
Dryadbua, forresten, var finfin
MartiN
jo stemmer det, buormen er litt større. Hva med stålormskinn på pilene, det hadde sikker også vært originalt:)
ooooh slangeskinn wraps under fjøra 8) stas! meneh, du... er det bare meg eller er bua di rosa? ikke no feil med rosa assa whatever makes u happy
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Det er nok et lite kamera problem på Nokia telefonen ...det har begynt å bli rare farger på den:)
Du får ta noen bilder med et ordentlig kamera. Er det Diamondback?
K
K
En må vel ha minst to buormer for å backe en bue?, men tøft ville det vært! Hoggorm er nok mer for å backe piler...
K
K
...jeg er litt usikker på rasen, men en klapper-orm er det:) skal se om jeg får liv i olympus'en og tatt bedre bilder.