Buemakerseminaret er under oppseiling.
Litt uformell info kommer fortløpende utover høsten.
Tidspunktet er fra kl 18 00 fredag 29. - 31. oktober kl 16 00
Stedet er Ajer U-skole på Hamar og vi har leid hele håndverksavdelingen.
Der er det også muligheter for overnatting på medbragt feltseng til hyggelige kommunale satser. Jeg legger opp til at vi bestiller en middag på lørdag og søndag fra en ekstern leverandør uten at det skal koste skjorta. Disse hyggelige damene vi har brukt før har signalisert at overskudd og energi ikke alltid er på plass så da velger vi en enklere løsning. Styret spanderer pizza på lørdagskvelden. Dette er en fin tradisjon og en hyggelig gest til dedikerte håndverkere i NL.
Jeg vil gjerne at årets seminar skal være et utvidet håndverksseminar og er på jakt etter medlemmer som kan bidra som veiledere her. Jeg tenker på hvordan lage seg et enkelt og troverdig/riktig antrekk som kan brukes på våre arr. Det eneste jeg kan gi dere tilbake er et gratis opphold på Hamar sammen med hyggelige folk. Dere andre vil måtte betale vanlig pris på 500,- for seminaret pluss overnatting.
Altså: Det du får er et foredrag, hyggelige priser på overnatting, pizza på lørdag og hyggelig samvær i et svært godt miljø.
Middagen må du betale for om du ønsker å delta på den. Jeg skal gjøre mitt beste her når det gjelder å finne frem til noe de fleste liker til en best mulig pris.
Utstilling vil det også bli iår. Ta med noe du har laget som du er stolt av og vis det frem slik vi gjorde det sist. Vi arrangerer noen bord med litt klede eller ull i bunn og lager utstilling med relaterte ting til vår hobby.
Vel møtt.
Er det noe informasjon dere savner så gi meg tilbakemelding.