Oles diverse prosjekter
-
- Mester
Oles diverse prosjekter
Tenkte å lage en ny tråd, hvis jeg innimellom har litt andre ting enn buer jeg vil legge ut.
Kan begynne med en liten artig sak som jeg lagde for en del år siden. En liten dolk som har fått det ærefulle oppdraget å bli brevåpner. Bladet er laget av en gammel fil og skaftet er i eik. Den ligger på skrivepulten min og jeg har sittet å sett på den i to dager nå mens jeg har holdt på med eksamen. Så nå tenkte jeg andre også kunne få gleden av å se på "mesterverket"
Kan begynne med en liten artig sak som jeg lagde for en del år siden. En liten dolk som har fått det ærefulle oppdraget å bli brevåpner. Bladet er laget av en gammel fil og skaftet er i eik. Den ligger på skrivepulten min og jeg har sittet å sett på den i to dager nå mens jeg har holdt på med eksamen. Så nå tenkte jeg andre også kunne få gleden av å se på "mesterverket"
Re: Oles diverse prosjekter
Kult, Ole
Har du tatt herdinga før sliping?
Har du tatt herdinga før sliping?
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
-
- Mester
Tok ikke herdinga før sliping, denne er bare slipt som den er uten å brenne stålet
-
- Mester
Spikket en liten hest, inspirert av de svenske dalahestene. Likner også litt på en sebra
-
- Mester
Laget en liten krakk! Setet er laget av to stk. 36x98mm i gran som er limt sammen, bein også gran. Og med kiler av et ukjent eksotisk treslag.
Fin hest og fin krakk.
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
-
- Mester
Oles diverse prosjekter
Fine spikkerier, Ole
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin