Emojier og avatarer
Moderator: GreenMan
-
- Mester
Emojier og avatarer
Er det bare meg som får de fleste emojier som f.eks. "emoji og et tall" Og ikke selve emojien? Og jeg kan heller ikke se avatar/profilbildet til folk (ikke mitt eget heller). Jeg bruker forumet på vanlig pc med chrome som nettleser.
Re: Emojier og avatarer
Neida.
Linuxpc med firefox og kommer som tegn, resten som emoier
Linuxpc med firefox og kommer som tegn, resten som emoier
"If it breaks you get to keep both parts"
- GreenMan
- Snikende platebein
- Sted: Oslo
- Kontakt:
I en oppdatering med krasj for en stund tilbake ble det fryktelig mye rot (oppgradering til 3.3 versjonen av forumet) - har ikke turt å dykke ned i materien med fare for at alt går til en viss plass...
Alt vil løse seg ved å ta ned alt og kjøre installasjonen fra bunn og håpe at backupen fungerer som den skal, men da må jeg dessverre ha tid til å bruke noen timer (eventuelt dager på det)
Alt vil løse seg ved å ta ned alt og kjøre installasjonen fra bunn og håpe at backupen fungerer som den skal, men da må jeg dessverre ha tid til å bruke noen timer (eventuelt dager på det)
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
Jeg ser også at en del bilder lastet ned via Tapatalk rundt 2017 er borte. Det vil si; lenkene er der, men de virker ikke.
Håper ting løser seg etter hvert. Kan på sikt prøve å finne igjen og laste opp bilder på nytt.
Takk til de som bruker tida si på nerding og forumoppdatering
Håper ting løser seg etter hvert. Kan på sikt prøve å finne igjen og laste opp bilder på nytt.
Takk til de som bruker tida si på nerding og forumoppdatering
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
- GreenMan
- Snikende platebein
- Kontakt:
Alt som har med Tapatalk å gjøre ligger utenfor forumet. Så bilder som ikke vises tyder på feil på tapatalkserveren og ikke på bueforum.
Stian Green
Har igrunnen vent meg til at ikke alle emoiene virker
Ikke stress, vi kan lese kildekoden på de fleste av emoiene 8)
Ikke stress, vi kan lese kildekoden på de fleste av emoiene 8)
"If it breaks you get to keep both parts"
- GreenMan
- Snikende platebein
- Kontakt:
Har fjernet ikkefungerende emojier - var visst en feil med kode/smilies så :) og ;) kommer nå bare som tekst - men 8) osv fungerer
:-) ;-) :(
:-) ;-) :(
Stian Green
- GreenMan
- Snikende platebein
- Kontakt:
Tester om ting funker riktig nå
Edit: Og det gjorde det gitt - installert "nye" smilies og det ser ut til å ha løst problemet
Edit: Og det gjorde det gitt - installert "nye" smilies og det ser ut til å ha løst problemet
Stian Green
Bra jobba!
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
-
- Mester
Nice!