uteNM 2019
Moderator: GreenMan
uteNM 2019
Tønsberg er stedet for årets uteNM 2019. Jeg er nå i forhandlinger med leder av Slottsfjellmuseet og kommer tilbake med mer detaljer etterhvert.
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Re: uteNM 2019
Påmelding og innbetaling sendt i dag
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
Siden jeg har klart å rote bort Toxi, finner jeg ikke info om påmelding og betaling noe sted. Håper det snart kan legges ut....
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Her er ihvertfall det du spør etter, Are
Knipset fra Tox.
Edit: Kunne det vært noe å legge Toxofil ut på nett? Er greit å kunne lenke til ting pr. elektronikk. Og god reklame for buesaken, skulle jeg mene.
Knipset fra Tox.
Edit: Kunne det vært noe å legge Toxofil ut på nett? Er greit å kunne lenke til ting pr. elektronikk. Og god reklame for buesaken, skulle jeg mene.
Sist redigert av Jæger den 24 jun 2019, 12:03, redigert 2 ganger totalt.
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
- GreenMan
- Snikende platebein
- Sted: Oslo
- Kontakt:
Kommer sannsynligvis i løpet av kvelden - både her på forum, nettside og facebook. Siste ukene har dessverre for min del vært fylt opp med avslutning av skole og fiksing i forbindelse med Hamar middelalderfestival men jeg har snart landa og kan ta tak i nye trivielle oppgaver.
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
- GreenMan
- Snikende platebein
- Kontakt:
Tok litt mer tid enn kvelden men -
http://ny.norsklangbuelag.no/index.html
Fint hvis dere som allerede har meldt dere på via e-post til Bjørnar også fyller ut skjemaet.
http://ny.norsklangbuelag.no/index.html
Fint hvis dere som allerede har meldt dere på via e-post til Bjørnar også fyller ut skjemaet.
Stian Green
Påmeldt. Ute-NM 2017...
Da jeg hadde fylt ut og sendt inn skjema dukket denne opp:
"Din påmelding til Ute-NM 2017 er registrert - husk å betale korrekt sum til: 0538 0894329"
Da jeg hadde fylt ut og sendt inn skjema dukket denne opp:
"Din påmelding til Ute-NM 2017 er registrert - husk å betale korrekt sum til: 0538 0894329"
- GreenMan
- Snikende platebein
- Kontakt:
Ooops - or not. Selve skjemaet er en kopi av påmeldingen fra 2017 men med noen forandringer. Men jeg har meldt meg på selv og ikke fått den. Skal være 2019 i alt. Send meg gjerne en skjermdump av den e-posten du mottok.
Stian Green
Har også fylt ut. Jeg tror det Are skiver er det om sto på skjermen etter skjemaet var sendt. Har ikke mottatt kopi av påmedingen, ihvertfall.
Stemmer det Jæger skriver.
Ingen epost mottatt etter en natt. Teksten ble bare kopiert fra meldingsboksen som dukket opp på skjermen etter at skjema var levert.
Ingen epost mottatt etter en natt. Teksten ble bare kopiert fra meldingsboksen som dukket opp på skjermen etter at skjema var levert.
- GreenMan
- Snikende platebein
- Kontakt:
Kun en uke til normal påmelding til NM er over. Påmelding etter 1. august fører til økt påmeldingsavgift. Så vil du være med fyll ut følgende skjema: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... w/viewform
Stian Green
Ser frem til NM! Er det noen som vet omtrent hvor mange vi blir?
Har fått sikret meg rom på Tønsberg Vandrerhjem, godt for eldre herrer med ei tørr seng
Har fått sikret meg rom på Tønsberg Vandrerhjem, godt for eldre herrer med ei tørr seng
Vi er nærmere 55 nå. Ser ut som været holder seg inne med oss i tillegg. Vi gleder oss.
attend and listen gentlemen
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
I år tar jeg ikke med butikken. Si ifra om jeg skal ta med noe spesifikt mobil: 991 55 405 eller www.kviljobuemakeri.org
(sjekker ikke PM her på forumet så ofte)
(sjekker ikke PM her på forumet så ofte)
Ser frem til å treffe nye og gamle venner, samt litt bueskyting på historisk grunn