Hva gjorde du i dag 2019
Moderator: GreenMan
Re: Hva gjorde du i dag 2019
Våkna med denne spissen i hus etter en tur på Bronseplassen Vikingmarked i går. Flotte premier i buekonkurransen. Likner fælt på nr. 41 i boka til Farbregd. Noe lenger og tyngre men fin for pilnerden
Sent fra min FIG-LX1 via Tapatalk
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
Snasen premie. Den mangler også skulderen på tanga. Men definitivt en fin spiss...
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Her er skulder, riktignok bare 'på tvers' av fremre spiss - om det var forståelig.
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
- Lars Jensen
- Mester
Hi syidd mæ teillt, æ ( me go hjølp tå morsan). Bommoill å greier, plank fra trelasta, bærre jokks, meinn det skit æ ti! Littegrainn forr schvært førr rama, meinn vi hi da sag, vi!!!
- Vedlegg
-
- 6A21CE63-660E-4E5C-8D7D-6E927396786B.jpeg
- (111.28 kiB) Lastet ned 1095 ganger
Kan det bøyes, kan det skytes!
Kult, Lars!
Fint med eget telt. Håper du har plass til et par skjoldmøyer.
- Lars Jensen
- Mester
(Leses med Stavangerdialekt) He-he, ja her e da møye plæss!!
Teltet ble greit etter en del justering av ramma, skal prøves under NM (hvis det passerer det berømte historisk korrekte øyet ).
Teltet ble greit etter en del justering av ramma, skal prøves under NM (hvis det passerer det berømte historisk korrekte øyet ).
Kan det bøyes, kan det skytes!
Fin kveldstur i sjekta på en fantastisk sommerdag. Kviljo og andre med som mannskap, stor stas for alle
Det var helt fantastisk! Kommer ikke til å glemme den turen - og lyden 8) 8)
- Sturlabuer
- Mester
- Sted: Hurum
Det er fler som også er på sjektetur.
Mye av våren er lagt inn der, men noe buespikking blir det også tid til.
Mye av våren er lagt inn der, men noe buespikking blir det også tid til.
Salte bananer! Nydelig farkost, Sturlabuer!
Prøvekløyving av en stokk fra det vi fikk ta under kraftledninger her i vinter. Seigt...blir å bruke båndsag på det andre når den tid kommer.
Prøvekløyving av en stokk fra det vi fikk ta under kraftledninger her i vinter. Seigt...blir å bruke båndsag på det andre når den tid kommer.
Pent. Noen ganger ganger kan det lønne seg og la den tørke som rundstokk og kløyve den med bandsaga. Mye fin kjerneved som blir til flis, når man kløyver med kiler.
"For veik, for veik er kongens bue."
Jepp, det vil nok lønne seg å ta det med sag. Også med tanke på at det er litt vridning i veksten etter hva jeg kan se.
BankID på mobil kan gi mye moro. Skulle betale Kviljo for pilskaft og diverse i dag: