Hei hei
I år forsøker Bogenzeit og Camp Villmark (villmarksmessen i Lillestrøm) å få til et "bueskyttertorg/bueskyttermesseområde" hvor forbund/klubber/forhandlere/buemakere kan ha stand og selge/informere om produkter og tjenester. Kommer også (sannsynligvis) til å være en ganske brukbar skytebane der. Er dette interessant for noen her?
http://www.campvillmark.no/sign-norways ... -unFeBCqwM
Camp Villmark 2019
Moderator: GreenMan
Re: Camp Villmark 2019
Flott tiltak.men hvor mange klubber eller buemakere er villige til å betale 7500kr for å disponere opptil 10m2 på en messe? 3000,- for plass pluss 3000.- for registrering pluss mva.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Jeg har fått gratis plass av Frank Baller. NL stand. Allan og jeg pluss Ole Morten Jørvum stiller . Du er hjertelig velkommen Jacob. Noen flere som ønsker ? Vi lager en promoteringsstand for Norsk Langbuelag og viser frem noe av allsidigheten vår gjennom en sesong.
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Da er det bestolt plass på årets buecamp på Villmarksmessen. Meld dere på.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
attend and listen gentlemen
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Lykke til med stand, staut gjeng folk
Sånn for oss som ikke er bevandret i villmarksmesser så fant jeg ut at det er på Lillestrøm siste helga i april. Det er nok midt i båtpussen for denne sørlendingen.
Sånn for oss som ikke er bevandret i villmarksmesser så fant jeg ut at det er på Lillestrøm siste helga i april. Det er nok midt i båtpussen for denne sørlendingen.
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin