Når man roper i skogen får man svar.
Jeg har laget en ivitasjonssside på Facebook og har nådd fram til alle de som pleier å frekventere forumet. I tillegg er det 70-80 stykker som er interessert.
Planen har vært å legge det ut her når alt er i boks og det ble det i løpet av denne helgen. Dere kom meg i forkjøpet gutter.
Jeg har drodlet litt att og fram en stund og landet på en interessant fyr som har vært med på å samle inn piler fra brefunn. Han er ekspert på piler fra jernalder og tidlig vikingtid i tillegg har han et par buer han vil snakke om. Han heter Tord Bretten, er fra Oppdal og vil gjerne være sammen med oss hele helgen. Han har mye på hjertet, mange spørsmål til oss og hørtes ut som en skikkelig hurragutt.
Helgen er alså 26. -28. oktober. Det ble slik og det er bra. Faste helger er trygt.
Vi kan altså overnatte på skolen til ca 100,- pr natt. Det er fantastisk og åpner for et lengre seminar med mer tid til spikking.
Jeg venter på en formell kontrakt fra Rektor Tom Zachariassen som forøvrig er veldig på tilbudsiden og hyggelig.
Daniel Taraldrud tar et miniforedrag om hvordan holde buemakerkurs. Han begynner å få litt erfaring der. Utover det skal jeg koke kaffe og steke vafler og sørge for at dere hygger dere.
Drengestua står der i år som i fjor.
Mona vil bli spurt om hun kan koke as usual.
Legger ut et mer detaljert program snart.
Eders.
Bjørnar Hasle