Etterlysning: Josef Alm, 1930, Bågar och Bågskytte
Moderator: GreenMan
Etterlysning: Josef Alm, 1930, Bågar och Bågskytte
Jeg klarer ikke å spore opp denne:
Josef Alm, 1930, Bågar och Bågskytte. Stockholm.
Det høres ut som en lovende tekst, så det hadde vært moro og lest den, men den ser ikke ut til å finnes på bibsys.no. Så da står jeg litt fast.
Josef Alm, 1930, Bågar och Bågskytte. Stockholm.
Det høres ut som en lovende tekst, så det hadde vært moro og lest den, men den ser ikke ut til å finnes på bibsys.no. Så da står jeg litt fast.
Her er dokumentet!
http://tinyurl.com/3a2e98
Snakk med biblioteket ditt, og de kan skaffe det fra Sverige.
http://tinyurl.com/3a2e98
Snakk med biblioteket ditt, og de kan skaffe det fra Sverige.
Det hevdes at da Vårherre forberedte den første jul, lette han først i Sverige uten å finne hverken vise menn eller jomruer, så han måtte prøve annetsteds!
Denne boka må følgelig være et særsyn, men undertegnede hadde nok, i likhet med Kolingen som strødde med gumman, "struntat i pieteten", kvesset kniven, og gått på med krum hals!
Denne boka må følgelig være et særsyn, men undertegnede hadde nok, i likhet med Kolingen som strødde med gumman, "struntat i pieteten", kvesset kniven, og gått på med krum hals!
"And he was clad in cote and hood of greene.
A sheef of pecock arrwes, bright and keene,
.....
His arrwes drouped not with fetheres lowe,
And in his hand he bare a mighty bowe."
A sheef of pecock arrwes, bright and keene,
.....
His arrwes drouped not with fetheres lowe,
And in his hand he bare a mighty bowe."
Hehehe, dere er en fin gjeng
Jeg skal følgelig finne fram beinkniven og forberede denne gamle dame på et lysbad hun ikke har sett maken til, i form av en omgang i scanneren. Tror faktisk at man også, etter så lang tid, lovlig kan prostituere denne gamle dame? I så fall burde det være mulig å sende ut en kopi på rundgang.
Jeg skal følgelig finne fram beinkniven og forberede denne gamle dame på et lysbad hun ikke har sett maken til, i form av en omgang i scanneren. Tror faktisk at man også, etter så lang tid, lovlig kan prostituere denne gamle dame? I så fall burde det være mulig å sende ut en kopi på rundgang.
Re: Etterlysning: Josef Alm, 1930, Bågar och Bågskytte
oj, den skulle jeg lest