Selv om været er noenlunde ugreit nå, har jeg fortsatt en plan om å ta turen til NM nå til helga. Jeg tar med litt av butikken bortover, men jeg setter pris på forhåndsbestillinger. Jeg må ha bestillingen innen torsdag kveld i så fall. Om jeg ikke greier å komme meg bortover pga snøværet, spanderer jeg gratis porto for forsendelsene
For oversikt over [det meste av] det vi har, se her: http://www.kviljobuemakeri.org
Ta med noe til Moss?
Moderator: GreenMan
Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Re: Ta med noe til Moss?
Har allerede bestilt og betalt. Og så blir det kanskje litt småtterier fra godteriavdelingen (les: rotekassa med spisser).
Håper du kommer deg bort. Du skal vel skyte i år?
Håper du kommer deg bort. Du skal vel skyte i år?
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
Årets gladnyhet
Sent fra min F3111 via Tapatalk
Sent fra min F3111 via Tapatalk
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
Hei. Hvis du har Smooth On som er rimelig fersk så ta gjerne med et sett med 1kg bokser.