Grevlingbuer
Moderator: GreenMan
-
- Mester
Re: Grevlingbuer
Spennende å følge disse prosjektene! 

Tror du har rett Dagby dagsunde
Tror det heter "seising"...

"If it breaks you get to keep both parts"
Mangler gass, brems og kløtsj

Men her er den utpakkingsbilde. Tror limfuga ser ok ut

Det høres bra ut, går du for en ny 42-punder?
Sent fra min F3111 via Tapatalk
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
I disse dager, med "Don't Panic" i store vennlige bokstaver midt i tv-ruta i beste sendetid vet men aldri..... 

Gleder meg til å se denne skyte piler, Lurz. Du har taket på disse, gøy å følge prosessen 

The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
-
- Mester
Har du bøyd horn opp på siyahsene, alstå forbi spleisen? Eller ser jeg kanskje feil
Du ser riktig. Men det skal raspes rimlig tynt ned
Wow, horn på spesialprosjektet. Spennende, får litt assosiasjoner til måkevingebuene/egypterne.
Sånn! Da er ungarerprosjektet klar med sener
Nå er det bare å vente på at det skal tørke, og håpe at det ikke er blitt for tungt. Små marginer, etter formelen skal11mm tykkelse gi 47 pund dravekt, 12mm skal gi 62 pund og 13mm gi 78 pund. Ligger i overkant av 12mm nå, men det er et lag tynt linstoff som beskytter hornet på buksida. Det skal vekk. Vi får se 8)

Og så har eksperimentspesialprosjektet fått horn på sidene av håndtaket, og det første senelaget er kommet på. Får se hvor tykkelsen havner før jeg bestemmer om jeg vil ha 2 eller 3 lag. Satser ikke på noe veldig tyngde på denne
Måtte til med en jigg for å få trukket tuppene i refleks under seninga.

Nå er det bare å vente på at det skal tørke, og håpe at det ikke er blitt for tungt. Små marginer, etter formelen skal11mm tykkelse gi 47 pund dravekt, 12mm skal gi 62 pund og 13mm gi 78 pund. Ligger i overkant av 12mm nå, men det er et lag tynt linstoff som beskytter hornet på buksida. Det skal vekk. Vi får se 8)
Og så har eksperimentspesialprosjektet fått horn på sidene av håndtaket, og det første senelaget er kommet på. Får se hvor tykkelsen havner før jeg bestemmer om jeg vil ha 2 eller 3 lag. Satser ikke på noe veldig tyngde på denne

Måtte til med en jigg for å få trukket tuppene i refleks under seninga.

Tøff jigg, godt verktøy er ikke bare halve jobben - det er pent å se på. Inspirerende, Lurz!