Tenkt på dette en stund, der det kan komme uheldige sitater fra ellers sindinge bueskyttere.. Under konkurranser eller annet..
Har en god en til å starte, og sorry Daniel det måtte bli deg denne gangen...
Under NM: Standard pil veier da mere enn 70 gram!!!! (sitat Nidrinr da han ikke hadde pusset nok, og det var 5 min igjen til konkuransen på jørundgard, og fjør var fortsatt ikke på pilene)
Diverse artige sitater?
Moderator: GreenMan
Re: Diverse artige sitater?
Den var fin - han skjøt kanskje lengst likevel?
Har ikke noe sitat å komme med men driver med en del skyting med korte og lange tordenkjepper. På mitt første buestevne som var ute-NM tok jeg med i å lete etter hørselvern flere ganger før skyting skulle begynne
Har ikke noe sitat å komme med men driver med en del skyting med korte og lange tordenkjepper. På mitt første buestevne som var ute-NM tok jeg med i å lete etter hørselvern flere ganger før skyting skulle begynne

The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
Re: Diverse artige sitater?
Fins mange bra sitater. En anna bra jeg har hørt fra ..noen.., er denne klassike damtalen: "den der klarer du ikke å dra opp. Den er altfor tung. Den er over 70#!!."
Historien fortsetter da jeg svarer: "hmm, kan jeg prøve å dra den så langt jeg klarer da?" Jeg får en litt hånlig latter og et "værsågod!". Nesten med en gang jeg starter trekker hører jeg et febrilsk "STOPP!!!!".
Historien fortsetter da jeg svarer: "hmm, kan jeg prøve å dra den så langt jeg klarer da?" Jeg får en litt hånlig latter og et "værsågod!". Nesten med en gang jeg starter trekker hører jeg et febrilsk "STOPP!!!!".