Her brygges det kun rotningshormon om dagen, gikk på med vann iblandet bakepulver så lenge. ser foreløpig ut til at det er liv i alle etter 3 uker. Ellers har jeg fått meg ei 'omgang' med revmatismen og gått litt for halv maskin.
Skulle fått ryddet litt på jobb, ny eier og utvidet produksjon krever plass - deriblant noen reoler hvor jeg har liggende private planker skal ryddes i sommerferien. Må bruke opp noe og stue bort resten. Ny sjef er ålreit og overtar 1. september, håper på å kunne fortsette med hobbykvelder som før og da er alle som vil velkommen til å herje litt i sløydsalen

I går gikk det i rens av forgasseren til min kjære Marna 5hk H-type fra 1952. Det er noe med fasongen og glimtet i øyet til modne damer, altså!
Snubla også over et par prosjektpistoler jeg handlet i fjor, nå er den ene klar for test og lås til den andre bestilt. Sabla kjekt med kataloger som har låser i skala 1:1, bare kopiere, klippe ut og velge den som passer best.

Hadde ikke pil for hånden men selje var det i bøtter og spann. Ifølge det store internettet skulle det være ok erstatning sa begge er i viersekta (Salix).