Haakons piler
Moderator: GreenMan
Haakons piler
Tenkte jeg kunne lage meg en egen tråd der jeg legger ut bilder etterhvert som jeg leker meg litt.
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
Re: Haakons piler
Så jo ikke direkte ut som du er helt fersk på det her..
Nja, Jeg begynt litt før jul i fjor og det har forsåvidt blitt en del piler siden den gang.nidrinr skrev:Så jo ikke direkte ut som du er helt fersk på det her..
Jeg har ikke plass til å spikke på noe buer enda så da må jeg holde meg til piler.
Fine saker. Dine piler har jo en lei tendens til å treffe trepoenger´n eller gult felt, sammenliknet med mine, så kanskje jeg skulle bestilt noen sånne fra deg 8)
"For veik, for veik er kongens bue."
Pilene mine har innlagt GPS trackingHEO skrev:Fine saker. Dine piler har jo en lei tendens til å treffe trepoenger´n eller gult felt, sammenliknet med mine, så kanskje jeg skulle bestilt noen sånne fra deg 8)
Fine piler Håkon.
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
En stund siden sist oppdatering her nå.
Håper det er innafor å vise siste prosjekt også. Selv om det ikke er piler så er det jo pilrelatert
Håper det er innafor å vise siste prosjekt også. Selv om det ikke er piler så er det jo pilrelatert
Sabla stilig, stammer den fra treet den står på?
Inspirerende arbeid
Inspirerende arbeid
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin
Nei, det passet bare så fint å ta bilder der.Jæger skrev:Sabla stilig, stammer den fra treet den står på?
Inspirerende arbeid
Jeg vet ikke hva slags tre det kom fra, men det er litt for tungt.
Nestegang burde jeg nok prøve meg på gran eller furu tenker jeg.
Kult kogger. Lind, gråor og svartor er lettere treslag, som du kan prøve.
Takk for tipset.HEO skrev:Kult kogger. Lind, gråor og svartor er lettere treslag, som du kan prøve.
Jeg skal prøve å huske det neste gang. Du har vel ikke tilfeldigvis noe liggende?
Det er en del jobb med et sånt kogger så mulig det blir en stund til neste
Har ikke noe liggende. Skal felle noe gråor i høstferien som jeg vet er av passende størrelse. Så da kan jeg ta med noen kubber til deg.
En liten oppdatering herfra.
Vinteren har gått med til å lage 6 av hver av disse så langt.
Vinteren har gått med til å lage 6 av hver av disse så langt.
Pent
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fine å se på og går nok rett som ei snor de der
The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten – Benjamin Franklin