Heisan. Ikke det at jeg er perfekt. Jeg har også hatt labre perioder på forumet, men nå synes jeg dette forumet dør sakte men sikkert ut. Er det ingen genuin interesse for å slenge seg på det som presenteres lenger? Miljøet vårt i Norge er lite og forumet vårt er glimende. Synd at ting ikke fenger. Det blir vel noe repetisjon av ting, men hva gjør vel det? Noen av debattantene her er flinke, men hva med å komme litt ut av dvalen og mene litt igjen. Jeg mente litt om presisjonsskyting i NL, men siden det bare var Hardwood, Allan, Ingis og Bowman som hadde noe på hjertet der så tok jeg vekk meningene mine. Jeg mener ingen ting om presisjonsskyting i NL lenger.

Jeg prøver bare å bli litt flinkere for hver dag.

Tunsbergbaglerene jobber aktivt med blinkskying om dagen. Men alt faller vel i fisk på konkurransene som alltid.

Jeg er skrudd sammen på en måte som gjør at det jeg tenker blir skrevet ned. Det har av og til resultert i uenigheter og til og med krangel. Bjørnar og Bjørnar har hatt sine disputter, men vi har aldri vært uvenner. Det jeg skriver her er bare tanker. Kanskje litt mer aktivitet hadde vært hyggelig. Ha en fortsatt fin uke.