Tribus Sagittariis
Moderator: GreenMan
Tribus Sagittariis
Jeg burde gjort dette for lengst, men.... Her kommer info'n om årets Tribus Sagittariis. Da dene infoen ble skrevet av Ranveig var ikke detaljene om tidspunkt på de ulike festivalene klart enda.
Jeg har fått noen spørsmål angående Oslo og tolkningen av programmet der... Tribus arrangeres lørdag, og kun lørdag. Det blir Anders med litt assistanse av Bjørnar, så lenge han rekker å være der som kommer til å ha ansvaret i Oslo.
Jeg har fått noen spørsmål angående Oslo og tolkningen av programmet der... Tribus arrangeres lørdag, og kun lørdag. Det blir Anders med litt assistanse av Bjørnar, så lenge han rekker å være der som kommer til å ha ansvaret i Oslo.
- dagsunde
- Master bowyer
- Sted: Arendal
- Kontakt:
Re: Tribus Sagittariis
Jeg skal på alle tre... kan du ta en påmelding her?
--
Dag.
Brestanda boga, brennanda loga,
gínanda ulfi, galandi kráku,
rýtanda svíni, rótlausum viði,
vaxanda vági, vellanda katli
skyli manngi trúa!
Dag.
Brestanda boga, brennanda loga,
gínanda ulfi, galandi kráku,
rýtanda svíni, rótlausum viði,
vaxanda vági, vellanda katli
skyli manngi trúa!
Da ses vi i Oslo, Dag
- GreenMan
- Snikende platebein
- Sted: Oslo
- Kontakt:
Æsj, konkurransen på Hamar kræsjer med turneringa på lørdag - ikke bra. Hvordan var det med at regjerende mester automatisk var kvalifisert til finalen ?
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
Det er uheldig timing ja! I fjor var konkurransen etter...så da kunne jeg lade opp med å være tilskuer. Bonus: veldig lav sol.
Har kom maður á bergið oman
við sterkum boga í hendi:
"Jallurin av Ringaríki
hann meg higar sendi."
"Einar skalt tú nevna meg,
væl kann boga spenna,
Tambar eitur mín menski bogi,
ørvar drívur at renna."
við sterkum boga í hendi:
"Jallurin av Ringaríki
hann meg higar sendi."
"Einar skalt tú nevna meg,
væl kann boga spenna,
Tambar eitur mín menski bogi,
ørvar drívur at renna."
- GreenMan
- Snikende platebein
- Sted: Oslo
- Kontakt:
Det blir først skyting etter turnering (noen grein seg til det) og resultatene fra de innledende rundene ligger ute på : http://ny.norsklangbuelag.no/resultater.html
Stian Green
Når betyr det at det blir skyting? Hvis det blir utsatt mye må jeg kanskje trekke meg. Jeg skal bare på dagstur opp sammen med ei venninne og vi har avtalt å reise hjem etter bueskytinga.
Dag: så ikke meldinga di her om at du ønsker å være med på alle tre konkurransene før i dag, så dette var ikke det beste stedet å melde seg på... Men du har klart å få med deg de to første, og navnet ditt er på Hamar lista
Stian: Jeg snakka med Ranveig og det hadde visst ringt noen bjeller når du kommenterte at det krasja med turneringen, og det virket ikke som om det var henne veldig imot å gjøre en tradisjon ut av å utsette skytingen til etter turneringen.
Tuva, og eventuelt andre som måtte lure: Nytt klokkeslett for siste innledende runde av Tribus Sagittariis 2015 er kl 18.00
Stian: Jeg snakka med Ranveig og det hadde visst ringt noen bjeller når du kommenterte at det krasja med turneringen, og det virket ikke som om det var henne veldig imot å gjøre en tradisjon ut av å utsette skytingen til etter turneringen.
Tuva, og eventuelt andre som måtte lure: Nytt klokkeslett for siste innledende runde av Tribus Sagittariis 2015 er kl 18.00