Søker Grei, billig starterbue
Moderator: GreenMan
Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
- super sindre
- Nybegynner
- Sted: Bergen/Søreide
Søker Grei, billig starterbue
Jeg har nettop begynnt å skyte med bue...
jeg trenger en god bue som er grei for en starter med litt erfaring
Hels ikke så altfor dyr..
Trenger også Piler
Helst ikke trebue
Noen som har noe? svar her i forumet eller send mail: Supersindre93@hotmail.com
jeg trenger en god bue som er grei for en starter med litt erfaring
Hels ikke så altfor dyr..
Trenger også Piler
Helst ikke trebue
Noen som har noe? svar her i forumet eller send mail: Supersindre93@hotmail.com
- super sindre
- Nybegynner
Genialt da
Da tipper jeg du har vært med i Bergen Bueskyttere, i Langeskogen ved Bueskyttermyren? Skal vel ikke se helt bort ifra at vi har hilst før da i så fall
Iallefall, det er skyting der på mandager og onsdager kl 18.00 - 20.00. Neste onsdag skal jeg ganske sikkert opp der, så da kan jeg jo ta med noen ekstra buer. Så kan du vurdere saken.
Da tipper jeg du har vært med i Bergen Bueskyttere, i Langeskogen ved Bueskyttermyren? Skal vel ikke se helt bort ifra at vi har hilst før da i så fall
Iallefall, det er skyting der på mandager og onsdager kl 18.00 - 20.00. Neste onsdag skal jeg ganske sikkert opp der, så da kan jeg jo ta med noen ekstra buer. Så kan du vurdere saken.
- super sindre
- Nybegynner
Jepp, det er kun skyting på treningene
Vi er en 4-5-6 stykker der som skyter tradisjonell eller historisk bue, mens resten har sikter og andre hjelpemidler.
Om du er ute etter å treffe blinken, så bør du nok gå for sikte og slikt, men om du ikke er så nøye på hvordan du treffer, og bare vil ha det moro, så er historisk bue tingen
Det er ikke helt umulig at jeg også kan komme på mandag, men det er ikke helt sikkert ennå. Må se det litt an.
Vi er en 4-5-6 stykker der som skyter tradisjonell eller historisk bue, mens resten har sikter og andre hjelpemidler.
Om du er ute etter å treffe blinken, så bør du nok gå for sikte og slikt, men om du ikke er så nøye på hvordan du treffer, og bare vil ha det moro, så er historisk bue tingen
Det er ikke helt umulig at jeg også kan komme på mandag, men det er ikke helt sikkert ennå. Må se det litt an.
- super sindre
- Nybegynner
- Truls med bogen
- Mester
- Sted: Son
- super sindre
- Nybegynner
- super sindre
- Nybegynner
- super sindre
- Nybegynner
http://www.bjorgvinmarknad.no/
Denne helgen ja Ellers ser det ut til at jeg kommer på skytinga på mandag.
Denne helgen ja Ellers ser det ut til at jeg kommer på skytinga på mandag.
- super sindre
- Nybegynner