Ville vel heller vurdert litt mer bøy midt på høyrelemmet? Syns det ser litt flatt ut et stykke der?På bildet av nr.5 - skulle den kansje hatt litt mer bøy helt innerst mot grepet på høyre side?
Fine buer forresten!
Moderator: GreenMan
Ville vel heller vurdert litt mer bøy midt på høyrelemmet? Syns det ser litt flatt ut et stykke der?På bildet av nr.5 - skulle den kansje hatt litt mer bøy helt innerst mot grepet på høyre side?
Så sant så sant , men det er bare så jæskla vanskelig å la være når den står ved siden av meg inne og jeg har håndarbeidskløe i fingra.Christian skrev:Det ser jo veldig bra utmen om jeg må få komme med en liten tanke. Blås i alt som ligner på finishing til etter bua er ferdig bøyd til OG innskutt. Lakk, beis, skinngrep, pene nokker.. Det tar tid, gjør at du blir mer "knytta" til bueEMNET ditt, men har ingenting å gjøre med om emnet knekker eller ikke.
Altså er det tid som muligens er helt bortkasta, og kunne gått med på å spikke neste bue istedenDessuten er det ikke så kjipt når en "planke" knekker, som når ei bue du har lagt ned timesvis med jobbing på for å få et nydelig skinngrep blir opptenningsved