Ivar har mange flotte langbuer og Holmegårdsbuer hengende i sitt aller helligste. Jeg ble bare stående og beundre. Vi kommer gjerne igjen.

Moderator: GreenMan
Da kommer ljuginga av seg sjøl...i år har je tenkt å ligge over under en busk på øya det je og!bowman skrev:......og drikker single malt..............:;-)
Are skrev:Knallgod idé Ivar. Kommer gjerne innom på en ny pilgrimstur til buemekka i nye lokaler. Satser også på litt bedre føre da.
Vi tar gjerne en tur til.Kviljo skrev:Se det. Det var litt av en strabasiøs tur dere hadde. Midt i slapse-stormen. Uansett veldig kjekt! Neste gang håper jeg at jeg kan vise dere et litt mer organisert og ikke minst større verksted. Kanskje får det bli åpningsfest av det nye buemakeriet
...og Single Malt!bowman skrev:Are skrev:Knallgod idé Ivar. Kommer gjerne innom på en ny pilgrimstur til buemekka i nye lokaler. Satser også på litt bedre føre da.Vi tar gjerne en tur til.Kviljo skrev:Se det. Det var litt av en strabasiøs tur dere hadde. Midt i slapse-stormen. Uansett veldig kjekt! Neste gang håper jeg at jeg kan vise dere et litt mer organisert og ikke minst større verksted. Kanskje får det bli åpningsfest av det nye buemakerietSi fra når du skal ha åpningsfest. Vi tar med "sjampis"