Jeg snakket ikke om den linken som jeg henviser til jeg snakker om det linet du har.Are skrev:@Zeida: i lenken du henviser til står det at 50g 25/3 skal være ca 250meter.
Barbour 25/3 lintråd
Moderator: GreenMan
Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Re: Barbour 25/3 lintråd
@zeida. Jeg snakker også om linen jeg har/ skal bestille. Det er spoler á 50g 25/3. Siden 25/3 er en standardisert måleenhet når det gjelder lengde kontra vekt skal det i teorien være samme meterantall på alle spoler av den typen uavhengig av produsent, ca 250.
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Heisann da har lintråden ankommet. Tar med til buemakertreff og innendørs NM. Er det noen som ønsker tråd før dette/ ikke skal dit, kan jeg sende for 40,-
Jeg bestilte 20 spoler, så det burde være nok til de som ønsker.
Jeg bestilte 20 spoler, så det burde være nok til de som ønsker.
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen