Kviljo skrev:
Men, når det er sagt, hva med å heller mekke et alternativ til langbue.no? ...for det trenger vi virkelig!

He he, jeg har meldt meg frivillig, men det som er utfordringen er å gjøre oppdateringene av langbue.no enklest mulig. Jeg ser der for meg en blogg lignende sak. Jeg har et script som jeg kan prøve å tilpasse. Designet/koden jeg har tenkt å bruke her skal være lett å tilpasse langbue.no med passende design.
Are skrev:
Ellers ser jeg ikke helt behovet for å legge ut artikler som legges ut på buewiki. Lag heller en lenke dit. Det er forumet som bør være i fokuset mener jeg. Skal vel også innrømme at jeg aldri besøker forsiden. Stort sett besøker jeg forumet nå gjennom Tapatalk.
Fokus skal fortsatt være på forumet, men det er jo slik at forumet ligger på et underdomene og jeg synes det kunne være kjekt å samle noe informasjon og gode buerelaterte artikler, med link til utfyllende stoff på wikien på ett sted. I dag er det mange som registrerer seg for aldri å være aktive, eller stiller ett spørsmål. Ved å tilby noe informasjon vil det sannsynligvis genere trafikk til andre sider, som langbue.no, viken... wikien osv...
Tok forresten kritikken ad notam og fant en farge som ikke skar for mye, men fortsatt skiller midtstolpen fra tomrommet rundt. Fordelen med denne løsningen er at grunndesignet mest sannsynlig klarer seg med kun ett bilde.
Skisse ver 2:

Alle farger som brukes er hentet fra Luttrel bildet i headingen.