ser ganske jamnt ut..?
Moderator: GreenMan
eller ikke...forjorda nettbrettvisning, på pcen ser jeg bildet i hel bredde. Jeg lurer på om lemmet til høgre er ørlite stivt enda. For meg ser det ut som bua er lenger til venstre enn til høgre, men jeg har målt ørten ganger, så jeg veit hvor midte er..Allan skrev: og så har jeg fått bildene vel store i photobøtta, og fått en beskjæring..
Midten av stokken. Sånn som jeg holder den blir midten av bua, (les: punktet som ligger 93,3 cm fra nokkene i hver ende) omtrent midt inne i handa mi når jeg holder for å trekke bua. Mellom lange- og ringfinger egentlig. Kvisten i ryggen er da rett over handa, og pila vil passere på sida av bua parallelt med den (kvisten, that is). Jeg har ikke spesielt lett for å uttrykke meg tydelig skriftlig ser jeg. Men til poenget: jeg holder ikke på feil plass da regner jeg med..? Jeg har målt og laga meg et bedre merke, jeg her nok vært litt unøyaktig med plasseringa der.Christian skrev:Midten av stokken, midten av strengen, der den kommer til å trykke mot hånden, eller der pila kommer til å ligge?