En øks blir til
Re: En øks blir til
Dette er vel ikke noe som er gjort på et 5min på jobben akkurat. Hvor lang tid bruker du på en øks som på bilder vanligvis?
Vanligvis tar det 2 timer å lage en slik øks med denne metodenZeida skrev:Dette er vel ikke noe som er gjort på et 5min på jobben akkurat. Hvor lang tid bruker du på en øks som på bilder vanligvis?
Hei
Jeg betaler gjerne 1000,- kr for en skikkelig øks. Lurte på en "teksle" Er det det det heter? En som hogger vannrett.
Har du tid litt nærmere sommeren?
Jeg betaler gjerne 1000,- kr for en skikkelig øks. Lurte på en "teksle" Er det det det heter? En som hogger vannrett.
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Skal se på saken!bowman skrev:Hei
Flott. Kommer du på buemakerseminaret?
attend and listen gentlemen
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Ja, skal det og jeg kommer helt sikker til å ta med noe å selge
Boraks er mye brukt, kan brukes til litt av hvert det, påvise metanol med det husker jeg vi gjorde på kjemien.Christian skrev:Hva er sånn flussmiddel egentlig?
Forøvrig veldig stilig tråd! Vet ikke hvorfor jeg ikke vanker mer her på Verktøykassa
Verktøy frik
-
- Nybegynner
- Sted: rana
eni med zeida, bra bilde
Må bare skryte av øksa di Lien
Blei bitt av inspirasjon her på søndag og grovhogde fire barnebueemner av to hasselkjepper jeg har hatt stående. Glitrende redskap, den øksa, funka akkurat som jeg hadde håpa!
Lars
Blei bitt av inspirasjon her på søndag og grovhogde fire barnebueemner av to hasselkjepper jeg har hatt stående. Glitrende redskap, den øksa, funka akkurat som jeg hadde håpa!
Lars
"If it breaks you get to keep both parts"
Lurz skrev:Må bare skryte av øksa di Lien
Lars
Bra du likte øksa. Tar du godt vare på den holder den lenge.