Skyss til Bergen i sommer? Påmelding 30/5.2011
Moderator: GreenMan
Skyss til Bergen i sommer? Påmelding 30/5.2011
Tenkte jeg skulle komme med et lite tilbud til de som har tenkt seg til Bergen på NM..Eller de som kunne tenkt seg dit, men mangler skyss, bil etc. Jeg har bestilt en buss til den helgen, og stiller selv som gratis sjåfør. Tenkt rute blir kanskje Hamar, Oslo, Drammen over til Bergen, alt ettersom hvem som vil benytte seg av tilbudet, og hvor de ønsker å gå på. Dette får vi bli enige om etter hvert. Total kjøretid bør helst ikke overskride 10-12 timer. (Normal reisetid fra Tangen til Bergen er 7,5 timer)
Bussen er i alle fall langt i fra historisk, men med alle fasiliteter, som; WC,tråløst internett, DVD, CD, kjøleskap og "kjøkken" hvor man kan varme pølser, koke kaffevann etc. Jeg har plass til 50 stk, og bagasjeplass i bøtter og spann.
Jeg har ikke fått endelig pris, men uansett vil det bli billigere enn med tog, fly, rutebuss og egen bil. Dessuten blir det noe mere sosialt og miljøvenlig Jo flere som hiver seg på, jo billigere blir det naturligvis.
Moen
Bussen er i alle fall langt i fra historisk, men med alle fasiliteter, som; WC,tråløst internett, DVD, CD, kjøleskap og "kjøkken" hvor man kan varme pølser, koke kaffevann etc. Jeg har plass til 50 stk, og bagasjeplass i bøtter og spann.
Jeg har ikke fått endelig pris, men uansett vil det bli billigere enn med tog, fly, rutebuss og egen bil. Dessuten blir det noe mere sosialt og miljøvenlig Jo flere som hiver seg på, jo billigere blir det naturligvis.
Moen
Sist redigert av Moen den 02 mai 2011, 22:48, redigert 1 gang totalt.
-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
Re: Skyss til Bergen i sommer?
Håhå! Fantastisk tiltak! Applaus!
-
- Bueskytter
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Det her var jo helt rått! Ti tommler opp!
Genialt.
Jeg har selv lurt på hvordan jeg skal komme meg til Bergen, siden jeg kke kjører bil. Har kikket på fly, buss og tog. Inntil nå er det tog med fin rabatt som har stått høyest på priotiteringslista.
Tilbudet ditt er svært fristende Frode...
Jeg har selv lurt på hvordan jeg skal komme meg til Bergen, siden jeg kke kjører bil. Har kikket på fly, buss og tog. Inntil nå er det tog med fin rabatt som har stått høyest på priotiteringslista.
Tilbudet ditt er svært fristende Frode...
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
Regner med at du ikke har noe imot å stoppe på Tangen..?
Dette høres fristende ut. Hvis du stopper i Drammen. Når hadde du tenkt å starte på retretten?
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Ruten blir satt da jeg ser det er nok passasjerer til at bussen går, og hvor folk ønsker å gå på. Det kan jo hende at bussturen må kombineres med litt tog for å få alt til å gå opp. Det er jo naturlige begrensninger på hvor lang ruten blir totalt. Retur blir på søndag
-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
Når ca har du tenkt avreise fra Hamar?
Etter arbeidstid, eller må'n ev belage seg på fri fra jobben for å kaste seg med tiltaket ditt?
Etter arbeidstid, eller må'n ev belage seg på fri fra jobben for å kaste seg med tiltaket ditt?
TIDLIG fredag. Korteste rute tar 8 timer + påstigninger
-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
Konge! Dette høres helt glimrende ut ;-D
Jeg er klar..
Jeg er klar..
Sender herved forespørsel om haik. Mulig jeg er 3 stk..
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
-
- Bueskytter
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
ser ut til at jeg blir 3 stk også. hvor i oslo stopper du i tilfelle? oslo s?
Ikke OsloS, det koster en haug penger. Men kanskje ved opera`n?? Eller borte ved vannspeilet (Nettbuss) Time vill shåvvTolveor skrev:ser ut til at jeg blir 3 stk også. hvor i oslo stopper du i tilfelle? oslo s?
-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows