Bua er dekt med reint blod ja, men jeg tror at for å få den vannfast så må det tilføres litt hokkuspokkus. Kanskje det kan tilføres mer fett i blodet for så å røyke hele bua... jaja, det var uansett en opplevelse å stå på kjøkkenet og male med blodKviljo skrev:Jøss, farga med blod
Kun blod? I forhold til Ötzi-buen er det jo litt interessant hvorvidt en slik "finish" er vannfast eller ikke. Kanskje blod krever lang tørketid for å bli vannfast/mer vannfast?
Christians ...
Moderator: GreenMan
Re: Christians ...
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Fra hvilken dyr er det blod fra?
Marsvin
Neida, bare vanlig storfe tror jeg. Kjøpt på butikken
Neida, bare vanlig storfe tror jeg. Kjøpt på butikken
Du er nok inne på noe der. Røyking burde vært eksperimentert med. Det er kult, spesielt i forhold til tovedbuene.
Din bedre halvdel må være av den svært tolmodige varianten
Respekt, ass!
Din bedre halvdel må være av den svært tolmodige varianten
Respekt, ass!
Psykotisk fet bue!! Bøyer meg dypt i støvet.
Madamen er en dame med stor tålmodighet og skumle never. Jeg har fortsatt et 1cm langt arr på innsida av leppa etter labben hennes. Tannlege med svart belte... huffhuffhuff
Men røyking ja, jeg har tilgang på en stor lavo igjennom jobben. Kanskje jeg skulle tatt med noen buer og hengt opp
Men røyking ja, jeg har tilgang på en stor lavo igjennom jobben. Kanskje jeg skulle tatt med noen buer og hengt opp
Skummel kombinasjon
En slik test ville vært snasen. Men det burde vært utført litt vitenskapelig, med treprøver fra samme tre der en blir røyka og en ikke. Så kunne man lagt begge i vann og veid dem etterpå, f.eks, for å sjekke hvor mye det hindrer inntrenging av vann. Det hadde også vært interessant å teste treprøver limt sammen med hudlim.
Det er sikkert noe med det, om det ikke ganske enkelt er et fenomen man har forvekslet med at henging i røyk nødvendigvis vil bety at en fuktig bue vil bli tørrere.
En slik test ville vært snasen. Men det burde vært utført litt vitenskapelig, med treprøver fra samme tre der en blir røyka og en ikke. Så kunne man lagt begge i vann og veid dem etterpå, f.eks, for å sjekke hvor mye det hindrer inntrenging av vann. Det hadde også vært interessant å teste treprøver limt sammen med hudlim.
Det er sikkert noe med det, om det ikke ganske enkelt er et fenomen man har forvekslet med at henging i røyk nødvendigvis vil bety at en fuktig bue vil bli tørrere.
Første skritt på en laaaang vei
men nå kjenner jeg et stort behov for båndsag ass
men nå kjenner jeg et stort behov for båndsag ass
Horn bue? hvordan stil? Lekker! Bånsag JA!!!!
Skal bli en indianer det her serru 8) Shoshone inspirert sådan, men ikke hold pusten i spenning. Regner ikke med å ha den ferdig før til neste år
Ok Um........ tror heller du skal holde pusten for det der hornstøvet
Horn er nok ufarlig å innhalere. Heller neseklype pga lukten....
Så du har blitt hornhekta du også ? Tøft. Spennede at du prøver et annet design ! Lykke til.
Så du har blitt hornhekta du også ? Tøft. Spennede at du prøver et annet design ! Lykke til.
ja den som hadde hatt plass til båndsag......
men spennende projekt da, vet jeg ikke klarer å holde pusten så lenge, men gleder megf til å se en gang
men spennende projekt da, vet jeg ikke klarer å holde pusten så lenge, men gleder megf til å se en gang
"If it breaks you get to keep both parts"
I følge HTH hører båndsag med til kjøkkeninnredningen, så det burde ikke være noe problem med madammen!
Oddbjørn skrev:I følge HTH hører båndsag med til kjøkkeninnredningen, så det burde ikke være noe problem med madammen!