NM Historisk inne 2011.
Moderator: GreenMan
Re: NM Historisk inne 2011.
Gleder meg Daniel!
Intet problem er så stort eller så lite at det ikke kan løses med dynamitt.
Er datoen 12 eller 13 mars? Ser at et står 13 mars i kunngjøringen fra Kviljo et par poster opp.
Hvor står det? I første posten på denne tråden står det 12. mars.
Ah, beklager. Ser at posten under "Annonseringer" øverst her gjelder for 2010. Da har jeg riktig dato, takk.
NM nærmer seg, og jeg finner ikke noen info om påmelding osv. Er det bare jeg som leiter på feil sted?
Intet problem er så stort eller så lite at det ikke kan løses med dynamitt.
langbue.no
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Er det noen from for avgift? Kan den evnt. betales på på stevnet, eller skal det inn på noen form for konto?

attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
er vel 150kr hvis du er medlem i NL og 200kr hvis du ikke er medlem.
Jeg klarte å kuke tell påmeldinga mi, så det kan hende jeg blir soffavarmer
men da slipper jeg ihvertfall unna fita skytinga 8)
@Bowman: Jeg har ikke hatt tid til å lage alt utstyret jeg hadde tenkt meg, men jeg tar med ei bue som du muligens kan ha sansen for
Jeg klarte å kuke tell påmeldinga mi, så det kan hende jeg blir soffavarmer

@Bowman: Jeg har ikke hatt tid til å lage alt utstyret jeg hadde tenkt meg, men jeg tar med ei bue som du muligens kan ha sansen for

Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Takk for hyggelig treff i dag. Veldig bra stemning og jaggu blei ikke guttungen junior-norgesmester med 364 poeng. Han følte vel at han måtte redde familieæren når han så hvordan det gikk med far sin 

Gratulerer
Og stevnet var absolutt fullt av god stemning og høy kvalitet
selv om fita skyting er like engasjerende som å telle sandkorn på ei strand... Gleder meg til nye og kreative måter å skyte NM på 

Og stevnet var absolutt fullt av god stemning og høy kvalitet

Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
bilder?
Tjarand skrev:Takk for hyggelig treff i dag. Veldig bra stemning og jaggu blei ikke guttungen junior-norgesmester med 364 poeng. Han følte vel at han måtte redde familieæren når han så hvordan det gikk med far sin
Gratuler han du!
Hei Christian og takk for igår. Veldig hyggelig å møte deg og de andre som har vært aktive på forumet. Du hadde med deg noen beintøffe buer. Helt etter mitt hjerte. Synd vi ikke fikk snakket mer sammen, men det tar vi igjen ved neste korsvei. Du må lære meg å lage senestreng.Christian skrev:er vel 150kr hvis du er medlem i NL og 200kr hvis du ikke er medlem.
Jeg klarte å kuke tell påmeldinga mi, så det kan hende jeg blir soffavarmermen da slipper jeg ihvertfall unna fita skytinga 8)
Gratulerer Tjarand med junior. Jeg tror jeg ble nest sist.

Veldig hyggelig at så mange likte pilene mine. Hadde ikke akkurat regnet med å snike til meg førsteplassen i den kategorien.

Jeg skal begynne med å lære meg å skyte ordentlig. Kommer sterkere tilbake.

attend and listen gentlemen
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Takk for en hyggelig helg alle sammen!
Jeg storkoste meg og guttungen har ikke gjort annet enn å mase om å skyte etter at vi kom hjem, en liten en som ser frem til at snøen blir borte, ja.
Jeg storkoste meg og guttungen har ikke gjort annet enn å mase om å skyte etter at vi kom hjem, en liten en som ser frem til at snøen blir borte, ja.