Gemsbokhorn ønskes
Moderator: GreenMan
Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Gemsbokhorn ønskes
hei.
vurderer å lage en gemsbok hornbue, men til det trenger jeg to horn. ca like lange og tykke og helst over 30"lange.
hvis det er noen som har tilgang på dette/vet hvor jeg kan skaffe dette, ville det være fint om dere tok kontakt.
vurderer å lage en gemsbok hornbue, men til det trenger jeg to horn. ca like lange og tykke og helst over 30"lange.
hvis det er noen som har tilgang på dette/vet hvor jeg kan skaffe dette, ville det være fint om dere tok kontakt.
Re: Gemsbokhorn ønskes
nei
er vel kanskje fordi gemsbukken bare lever i Afrika...
er vel kanskje fordi gemsbukken bare lever i Afrika...
Siden Highland horn har asiatisk vannbøffelhorn, så burde det ikke være noe problem med afrika... men prøv ebay, det hender det er gemsbokhorn til salgs der.
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
..Så da selges de bare i Afrika?? Hvis du finner igjen google, kan du søke på "Gemsbuck horn" Da popper det opp ei side som heter noe slik som, "Africancrafts" Der kan du svi av noen dollar på hønn
-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
leste hver eneste link på 7 sider der i går kveldMoen skrev:Hvis du finner igjen google, kan du søke på "Gemsbuck horn"
.
har vært der også, men er ikke så sikker på noen av dem.Christian skrev:Siden Highland horn har asiatisk vannbøffelhorn, så burde det ikke være noe problem med afrika... men prøv ebay, det hender det er gemsbokhorn til salgs der.
Det nytter ikke å lese linkene...du må høyreklikke på deJacob97 skrev:leste hver eneste link på 7 sider der i går kveldMoen skrev:Hvis du finner igjen google, kan du søke på "Gemsbuck horn"
Første resultatet viser:Africancraftsmarket.com De selger 32"-36" lange bokkhønn til $30 pr stk. De selger også pinnsvinpigger, så du kan jo kjøpe med en bunke slike og lage de fineste meitedupper (Meitedupper er like mye vitenskap som flightpiler)
Lykke til
-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
- Gøtrevøter
- Nybegynner
Jeg bestilte gemsbukk horn fra selgeren av dette hornet for en god stund siden. Veldig fornøyd med det jeg fikk fra han.
http://cgi.ebay.co.uk/29-GEMSBOK-HORN-G ... 1e6085cb9f
Jeg ser at han for øyeblikket bare har 1 horn til salgs, men du kan jo kontakte han og høre om han har flere. Når jeg kjøpte hadde han ganske mange til salgs.
http://cgi.ebay.co.uk/29-GEMSBOK-HORN-G ... 1e6085cb9f
Jeg ser at han for øyeblikket bare har 1 horn til salgs, men du kan jo kontakte han og høre om han har flere. Når jeg kjøpte hadde han ganske mange til salgs.