Ellers pleier jeg å si at det er lov å flytte, dersom man ikke trives med lover og regler i det landet de bor i...
Enkelte regler kan nok virke dumme, men de blir oftest endret om samfunnet vil det.
Moderator: GreenMan
Helt enig. Min partikollega som satt i viltforvaltningen i Østfold i flere år, ville nok ikke vært enig i at høstjakten blir utført så veldig ansvarlig, til det er antall skadeskutte dyr altfor høyt. Så jeg har drodlet meg frem til en idé i mitt hode om at hvis kun jakt med bue var lov, ville dette satt så høye krav til jegeren at alle de som nå går på jakt i fylla osv (jeg har hatt to slike naboer), aldri ville treffe noe. Her i Østfold (Enfold) er det også alltid morsomt å gå tur med hunden nær svenskegrensen, for da tror folket alltid at de ser ulvespor og blir skitredde. Hehehe...Christian skrev:JA TIL ULV OG BUEJEGERE!
sånn, hadde bare en sinnasmurf i halsen
-Absurd at noen mennesker i det hele tatt kan sitte å bestemme om folk kan skyte med bue eller ikke, eller hvor mange (om noen) rovdyr som skal bo innafor menneskeskapte grenser....JA TIL ULV OG BUEJEGERE!
sånn, hadde bare en sinnasmurf i halsen