Har lest i dette forumet så øyet har blitt stort og vått (eller egentlig mest smalt og tørt men),
og nylig opprettet en brukerkonto, så det er vel på tide å presentere meg.
Er i skrivende stund nettopp fylt 30, og er bosatt i fylket alle selvsagt skulle ønske de bodde i, Telemark, hhv. Skien.
Har drevet minimalt med trearbeide men har alltid vært litt over snittet interessert i nordisk, og da spesielt norsk, vikingtid.
Bueskyting har jeg heller aldri drevet noe voldsomt med i voksen alder, men interessen og ønsket har vel alltid vært der.
Etter en liten tur på kaupangen i Borre nå i Juli ble interessen kraftig tent igjen av å se flotte eksemplarer på fantastisk håndverk,
og jeg har derfor bestemt meg for å bygge en skikkelig god flatbue i første omgang.
Det kommer nok til å ta noen forsøk eller femten, så jeg kommer nok til å stikke hodet frem her fra tid til annen for å fiske etter råd og vink.

Ellers kan der jo nevnes at jeg har drevet med jap. kampsport i mange år, tidligere fullkontakt freefight ([url=http:www.skienkaratekan.com]Kyokushin Budo Kai[/url]),
men nå som årene begynner å dra seg på har jeg gått over til en litt mer stilistisk og helsevennlig stilart, Nanbudo.
Driver også ganske mye med musikk, og jobber som selger for en norsk gitarprodusent ved siden av diverse bandprosjekter,
samt lærer i fotografering/bildebehandling.
Setter stor pris på den hyggelige tonen som er i forumet, så jeg håper og tror at jeg vil trives her.