Christians ...
Moderator: GreenMan
Re: Christians ...
Flotte bilder ! Herlig stemning. Har du prøvd en slik indianerpil som kan plane bortetter på vannet ? Hadde vært perfekt fra kanoen med så stille vann 8)
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
-Men jeg hadde nesten forventa en indianerkano av noe mer historisk materiale.. Plast er ikke noe jeg forbinder med deg..?
Grønn elghud Nidrinr, grønn elghud. Den kommer fra en helt spesiell stamme med storokser i Hokksund! Kan sammenlignes med Vinstraku på flere områder, men det er elg ikke ku!
Intet problem er så stort eller så lite at det ikke kan løses med dynamitt.
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
Aha! Lurer på om jeg ikke har sett blå elghud også...?
Jepp, fargespekteret er stort!
Det var kanskje DET viktigste innlegget her på forumet til nåChristian skrev:Bare en liten påminnelse om hvordan livet skal leves
@Hardwood Joda, jeg er kjent med konseptet. En så lenge har jeg bare klart å lage piler som dykker loddrett uansett hvilken vinkel de treffer vannskorpa
Til informasjon så er det fra en helgetur ned elva numedalslågen. Jeg og Aigin kjempet mot naturkreftene, forserte frådende stryk og våkna med nesa frysi fast i soveposen.. De eneste lydene man kunne høre var elg, elghund og elgjeger som forserte tett granskog med individuell eleganse Elva er så klar at man kan telle sandkorn på 6 meters dyp!
også spiste vi et ekorn
Til informasjon så er det fra en helgetur ned elva numedalslågen. Jeg og Aigin kjempet mot naturkreftene, forserte frådende stryk og våkna med nesa frysi fast i soveposen.. De eneste lydene man kunne høre var elg, elghund og elgjeger som forserte tett granskog med individuell eleganse Elva er så klar at man kan telle sandkorn på 6 meters dyp!
også spiste vi et ekorn
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Villmenn!
Høres ut som en helaften
ehem...
og jeg hadde selvfølgelig tenkt å sy en kano av tranimpregnert oterskinn, men etter å ha brukt en liten dag på å montere en nye ally kanoen (30min montering my @$$ ) så frista det ikke...
og jeg hadde selvfølgelig tenkt å sy en kano av tranimpregnert oterskinn, men etter å ha brukt en liten dag på å montere en nye ally kanoen (30min montering my @$$ ) så frista det ikke...
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... =547280069
her ligger resten av bildene, for de som klarer å se de da Lågen er rett og slett undervurdert!
her ligger resten av bildene, for de som klarer å se de da Lågen er rett og slett undervurdert!
Tror jeg hadde falt fort på plass i dette selskapet. Grom bue og real "picnic med døden" stemning. Ingen rednecks som ødela kosen? Og hvordan smakte ekornet? Naturell. tartar eller marinert?
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Ekornet "Timmy" blei stekt naturell på pinne, og smakte akkurat som noe man kan si smakte kylling, men det smakte ikke kylling.. Litt sånn som: kanoen fløyt fantastisk på vannet, nøyaktig slik en bowlingkule ikke ville gjort.. Altså, ekorn smaker kylling, akkurat slik som marsvin ikke gjør. Kort fortalt: ekorn smaker akkurat som ekorn. Og de gjør seg best i trærne